Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  سازمان اوقاف و امورخیریه به‌ منظور ترویج شعائر حسینی و حمایت از روضه‌های خانگی در زمان شیوع ویروس کرونا، کتیبه‌ ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده که دارای تخفیف ۱۰۰ درصدی برای خریداران است.

در گذشته رسمی بوده که در مناسبت‌های گوناگون، پرچم و بیرق‌هایی را سر در خانه‌ها آویزان می‌کردند، اما با توجه به زندگی آپارتمان‌ نشینی، این سنت به فراموشی سپرده شده، که سازمان اوقاف و امور خیریه به‌ منظور حمایت از روضه‌های خانگی در ایام شیوع ویروس کرونا، کتیبه‌ ای را با شعار «این خانه عزادار حسین است» تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح با هدف ترویج شعائر حسینی و با شعار «هر خانه، یک هیئت» با همکاری سایت عقیق اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

وجود ۳ هزار موقوفه مرتبط با ماه محرم در خراسان جنوبی

این کتیبه دارای تخفیف صددرصدی بوده و درخواست‌کنندگان هزینه ۱۱ هزار تومانی را به شرکت پست پرداخت کرده اند و این کتیبه برایشان ارسال شده است.

باتوجه به استقبال چشمگیر هموطنان از این پویش، عزاداران حسینی که موفق به دریافت این کتیبه شده‌ اند، می‌توانند پس از نصب این کتیبه، از آن عکس گرفته و با هشتگ «#این-خانه-عزادار-حسین-است» در پویش «هر خانه، یک هیئت» شرکت کنند.

مرحله دوم ارائه این کتیبه‌ها در سایت عقیق (aghighshop.ir) آغاز شده و عزاداران حسینی می‌توانند با مراجعه به این سایت، کتیبه «این خانه عزادار حسین است» را تهیه کنند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 99 ماه محرم خانه عزادار حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل