Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@22:10:31 GMT

پیش‌بینی تامین 70درصدی بازار درایو آسانسور

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۸۷۱۹

پیش‌بینی تامین 70درصدی بازار درایو آسانسور

پدرام یمینی مدیر بازرگانی یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، درباره فعالیت این شرکت اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان در زمینه میکروکنترلر، مدار منطقی، الکترونیک دیجیتال و کنترل خطی، اقدام به طراحی، ساخت تجهیزات کرده است.

وی طراحی ماژولار و ترسیم شماتیک مدار، قابلیت کار با انواع پردازنده‌ها (همچون AVR، FPGA، PIC، ARM ، MATLAB و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) بدون تعویض بورد اصلی، قابلیت اتصال همزمان به دو بورد جانبی استاندارد همچنین قابلیت اتصال به بوردهای جانبی دلخواه، آزاد بودن اتصالات سخت افزاری و در دسترس بودن کلیه پایه ها و استفاده از کانکتورهای استاندارد تجهیزات آموزشی را از ویژگی‌های مهم تجهیزات تولید این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه فعالیت اصلی این شرکت بیشتر در حوزه تولید درایو آسانسور است، تصریح کرد: امروزه از درایوها در آسانسور برای تنظیم کردن دور موتورها و یا الکترو موتورها استفاده می کنند. استفاده درایوها در آسانسورها باعث کارایی هر چه بهتر آسانسور شده و استفاده از ان باعث کنترل دور موتور می شود که خود مزایایی را به همراه دارد و کیفیت و کارایی آسانسورها را نسبت به گذشته بهتر کرده است. این درایوها طی چند سال گذشته وارداتی بوده و الان دو شرکت در داخل کشور به عنوان تولیدکننده اصلی این دستگاه هستند؛ ولی با وجود این بازهم واردات همچنان ادامه دارد ولی ما تلاش می کنیم تا پایان امسال تقریبا 31 حوزه از درایو آسانسوری که در این زمینه فعالیت ما بیشتر است بتوانیم با تولید انبوه و پوشش بازار داخلی جلوی واردات را بگیریم.

یمینی با اشاره به اینکه این درایوها در صنعت، پمپ‌های آب و فن‌های هواکش کاربرد دارند، افزود: در حوزه آسانسور تقریبا ما برند نخست اول کشور هستیم تا جاییکه حدود 30 درصد بازار را به خودمان اختصاص دادیم و در تلاش هستیم که تا پایان سال به 70درصد برسانیم.

وی با انتقاد از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ارائه تسهیلات از سوی معاونت علمی با کندی صورت می‌گیرد مثلا نزدیک 10 ماه است که همچنان منتظر دریافت وام هستیم.

یمینی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کنند تا بستر را برای این امر مهم فراهم کنند.عدم هماهنگی در بحث ارزی و بحث انتقال پول عمده موانعی است که دولت باید از سر راه شرکت‌های دانش‌بنیان بردارد.

گفتنی است در حال حاضر 25 نفر به صورت مستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

169 / 336 تولید درایو آسانسور تامین بازار جهش تولید معاونت علمی پمپ آب اتصالات سخت افزاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تامین بازار جهش تولید معاونت علمی پمپ آب دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سال هاست موضوع صادارت برق ایران به اروپا مطرح و به نظر می‌رسد دولت برای توسعه تبادلات برقی خود مصمم است و مذاکرات برای رسیدن برق ایران به اروپا به‌طور جدی انجام می‌شود. اواسط فروردین‌ماه، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران با وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه دیداری داشتند و در این دیدار اعلام شد که تبادل برق ایران و ترکیه وارد فاز عملیاتی شده است. با عملیاتی شدن تبادل برق ایران و ترکیه، برق ایران در مسیر اروپا هم قرار گرفته است.

در همین رابطه آرش نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: زیرساخت‌های شبکه توزیع و انتقال به منظور صادرات برق مناسب نیست و فرسوده است، اما با توجه به اینکه ذائقه دنیا به مرور از مصرف گاز به سمت برق خواهد رفت و سیستم‌های گرمایشی منازل نیز برقی خواهد شد به طور قطع باید فرآیندی تعریف و جلب و جذب سرمایه‌گذاری خارجی صورت گیرد تا بتوان شبکه موجود را برای تولید و انتقال بهتر برق بهبود داد.

ترکیه مسیری برای انتقال و سوآپ برق ایران به اروپا

وی افزود: ترکیه این امکان را دارد که بخشی از برق صادراتی ایران را تجارت کرده و سوآپ کند. اکنون تجاری در کشور ترکیه وجود دارند که ۶۰۰ هزار کنتور برق در کشور‌های اروپای شرقی و مجاور خود دارند و برقی را که تولید کرده یا از ایران و کشور‌های دیگر خریداری می‌کنند به سایر کشور‌ها عرضه می‌کنند.

تجارت معقول برق با کاهش افت شبکه

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: تجارت برق تجارت معقول و مطلوبی است به شرط آنکه میزان افت آن را کاهش دهیم و لات شبکه را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر راندمان تولید بدون شبکه توزیع در نیروگاه‌ها ۳۹ درصد است. این میزان پس از ورود به شبکه توزیع به ۳۵ درصد کاهش می‌یابد و معنای آن این است که به ازای هر مترمکعب گاز ورودی به نیروگاه‌ها اگر ۳ کیلووات برق تولید می‌شود عملا ۲.۴ کیلووات به مصرف‌کننده تحویل می‌شود و مابقی هدر می‌رود که به معنای زیان برای تولید است.

تشریح راهکار‌های افزایش راندمان در صنعت برق

نجفی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که با ارتقای تکنولوژی و تقویت پست‌های تقویت فشار و تعویض کابل‌ها و بازنگری در مدارها، لاین خوبی را برای صادرات برق به عراق، پاکستان و ترکیه تعریف کنیم. ضمن آنکه در ارتباط با برخی از کشور‌ها مانند ارمنستان که مازاد تولید برق دارند می‌توان کار سوآپ برق را انجام داد.

شرکت‌های تامین سرمایه در داخل کشور تعریف شود

وی با بیان اینکه برآورد دقیقی از میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز به منظور بهبود وضعیت موجود در شبکه برق کشور ندارد، عنوان کرد: با توجه به حجم نیروگاه‌های نصب شده در کشور کاملا مقرون به صرفه است که شرکت‌های تامین سرمایه در داخل کشور تعریف شود به شرط آنکه دولت وجه این مقدار افزایش راندمان را به سرمایه‌گذار ارایه دهد، اما دولت‌ها معمولا در این زمینه‌ها کم‌لطف هستند به این معنا که سرمایه‌گذاران هزینه‌هایی انجام می‌دهند که بازدهی لازم را ندارد و موجب بی‌اطمینانی سرمایه‌گذاران می‌شود.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: باید تغییر ساختار ایجاد شود تا بتوان تولید برق را افزایش داده و هدررفت شبکه انتقال و توزیع را کاهش داد.

نجفی با اشاره به دیدار وزرای انرژی ایران و ترکیه در فروردین سال جاری بیان کرد: می‌توان در ایام غیرپیک صادرات مناسبی از برق را از طریق ترکیه به انجام رساند. ترکیه در نقطه صفر مرزی برق ایران را خریداری می‌کند و ملاکش برقی است که از کنتور مرزی رد می‌شود بنابراین برقی که در شبکه جمع‌آوری و از طریق شبکه توزیع می‌شود باید بیشترین افزایش راندمان را داشته باشد.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: باید هدررفت در شبکه تولید و توزیع برق را کاهش داد تا صادرات برای کشور صرفه اقتصادی داشته و سود مناسبی را نصیب کشور کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته