Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:10:07 GMT

ساعت هوشمندی که با یک بار شارژ دو هفته کار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۸۷۵۸

ساعت هوشمندی که با یک بار شارژ دو هفته کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، در صورت عدم استفاده زیاد از باتری در برخی موارد امکان استفاده از این ساعت هوشمند برای مدت سه هفته نیز وجود خواهد داشت.

این ساعت هوشمند دارای امکاناتی برای برنامه ریزی تمرینات ورزشی، بررسی وضعیت سلامت و غیره نیز هست. شمارش تعداد قدم‌ها در حین پیاده روی، کنترل میزان ضربان قلب و وضعیت خواب و تخصیص نمره سلامت در زمان بیدار شدن فرد از جمله امکانات دیگر این ساعت هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت این ساعت هنوز مشخص نیست، اما با توجه به اینکه مدل قبلی آن گالکسی فیت ۱۰۰ دلار قیمت داشت، گالکسی فیت ۲ به طور قطع بیش از ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. سامسونگ قرار است اطلاعات بیشتر در مورد این ساعت را در زمان رونمایی آن اعلام کند.

کد خبر 5014654

منبع: مهر

کلیدواژه: ساعت هوشمند سامسونگ باتری لیتیومی ویروس کرونا تحقیقات علمی هوش مصنوعی گوشی هوشمند واکسن کرونا شبکه ملی اطلاعات اینترنت فناوری 5G ایالات متحده امریکا سامسونگ فیس بوک شرکت هواوی موبایل فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است

سخنگوی وزارت امور خارجه از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌نماید.

کد خبر 751305

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • از رویداد هفته آینده گوگل چه انتظاری داشته باشیم؟
  • نکات ایمنی مهم برای شارژ کردن گوشی های هوشمند؛ اگر موبایل دارید، بخوانید
  • هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum عرضه شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند