Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: علاقه دارم کارم را در این تیم ادامه دهم اما هنوز شرایط برای فصل آینده مشخص نیست. تاریخ انتشار: 09:45 - 14 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۹۶۰

هومن افاضلی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با اینکه آیا فصل آینده هم هدایت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز را برعهده خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: من علاقه دارم در باشگاه ماشین‌سازی بمانم و از کار کردن با محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع این است که مشخص نیست آیا مالکیت باشگاه واگذار می‌شود یا خیر و به همین دلیل هنوز شرایط من هم برای فصل آینده مشخص نیست اما من شهر تبریز و مردمش را دوست دارم و علاقه شخصی من این است که در این تیم بمانم.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، تصریح کرد: من تیمی را تحویل گرفتم که  از ۹ بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود. متاسفانه بازیکنان انگیزه خود را از دست داده بودند و به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، تمرین هم نکرده بودند. تیم را در شرایطی تحیول گرفته که خطر سقوط آن را تهدید می‌کرد و از این نظر تحت فشار بودیم. به هر حال با لطف خدا و تلاش بازیکنان توانستیم در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان پیرامون آینده این تیم، خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی برای لیگ بیستم در خطوط مختلف نیاز به تقویت دارد. من فهرستی از بازیکنان مورد نیازم در پست‌های مختلف را تهیه کردم اما باید ابتدا تکلیف مالکیت تیم و خودم مشخص شود، بعد از آن لیبست را ارائه دهم و در شرایط کنونی نمی‌توانم فهرستی بدهم.

بیشتر بخوانید: زنوزی: تراکتور وارد بورس می‌شود/ فکر نمی‌کنم باشگاهی بتواند چنین مدل اقتصادی ایجاد کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز هومن افاضلی ماشین سازی تبریز تیم فوتبال ماشین سازی مشخص نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم