Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت:کشورهایی که خود را به اسرائیل گره زده‌اند بدانند که این رژیم درحال غرق شدن است و به ریسمانی چنگ زده اند که پوسیده و زمانی که غرق شود همه آنها را با خود غرق می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی گفت: این روابط در گذشته هم به نحوی برقرار بود اما در این توافق اخیر رابطه ها از پشت صحنه بیرون افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها تظاهر به مطالب دیگری می کردند اما این ظاهر سازی به نقطه آخر رسید و همه چیز آشکار شد.   عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: به نظر می رسد که رفتار برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بی شباهت به امویان نیست، آل امیه برای اینکه زیراب دین را بزند تظاهر به دینداری می کرد اما در زمان یزید بی دینی آنها آشکار شد.   افتخاری اظهار داشت: این کار آنها(امارات) نیز از جهتی هم بد نیست، چون تکلیف مردم با آنها مشخص می شود و کمک می کند که هم مسلمانان هم مردم کشورهای دیگر چهره واقعی این دولت ها را بشناسند و موضع خود نسبت به آنها را مشخص کنند.   وی تاکید کرد: به نظر من این اقدام امارات تاثیر چشمگیری بر معادلات منطقه دارد اما اگر مسلمانان و کشورهای عاقل تر منطقه همت کنند این تاثیر به سود جهان اسلام خواهد بود، از این جهت که خائنین به مسلمانان حسابشان از بقیه جدا شده است.   عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آشکار شدن چهره خیانت کاران به آرمان های اسلام اگر در مقابلش تصمیم درست باشد برای جهان اسلام بسیار مفید خواهد بود.   افتخاری تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل در حال نابودی است، هم از درون در حال فروپاشی است و هم از بیرون وجاهت خود را از دست داده است و دست و پا می زند تا یک روز بیشتر زنده بماند. از این جهت یک روز به غزه حمله می کند، یک روز در سوریه اقدام نظامی می کند تا نشان دهد که هنوز زنده است.   وی در پایان گفت: کشورهایی که خود را به اسرائیل گره زده اند بدانند که این رژیم در حال غرق شدن است و به ریسمانی چنگ زده اند که پوسیده است و زمانی که غرق شود همه آنها را با خود غرق خواهد کرد.   منبع: مهر   انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: زده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟