Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از شرکت ۳۲۶ داوطلب در کنکور کاردانی و کارشناسی فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: ۱۱۱ داوطلب دختر و ۲۱۵ داوطلب پسر در حوزه‌های کاردانی و کارشناسی آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش لامرد با بیان اینکه داوطلبان در رشته‌های الکتروتکنیک، الکترونیک، تاسیسات، کامپیوتر، مکانیک خودرو، نقشه کشی معماری، حسابداری، گرافیک، مدیریت خانواده در حال رقابت هستند، اظهار کرد: با توجه به استقرار صنایع و پالایشگاه‌های نفت و گاز در شهرستان‌های لامرد و مهر، تامین نیروی انسانی متخصص برای آینده شهرستان صنعتی لامرد بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن قدردانی از مجموعه مسئولان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد و گروه‌های جهادی، افزود: کارشناسان بهداشت و درمان با همکاری گروه‌های جهادی میزبان داوطلبان با رعایت کامل نکات بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا در دبیرستان‌های زینبیه و شهید بهشتی، سالن اجتماعات معلم و شهید عامری لامرد نیز هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رقابت داوطلبان کنکور فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • ماراتن علمی در کردستان
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر