Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@00:01:53 GMT

واکنش عصبی ترامپ به گزارش نشریه آمریکایی علیه او

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۹۲۰۷

واکنش عصبی ترامپ به گزارش نشریه آمریکایی علیه او

رئیس جمهور آمریکا گزارش یک نشریه آمریکایی مبنی بر اینکه او در سال ۲۰۱۸ سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم را «بازنده» توصیف کرده بود، رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز پنجشنبه با عصبانیت گزارش نشریه «آتلانتیک» را انکار کرد و آن را «اخبار جعلی» و نویسنده و منابع آن را «دروغگو» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه آتلانتیک دیروز در گزارشی نوشت: ترامپ در سال ۲۰۱۸ پیش از سفر برنامه ریزی شده برای بزرگداشت کشته‌های آمریکایی در جنگ جهانی دوم در فرانسه که در قبرستانی خارج از پاریس دفن شده اند، آن‌ها را «بازنده» توصیف کرده بود. به گزارش این نشریه که  از منابع ناشناس نقل شده است، ترامپ نگران بود شکل موهایش در اثر باران خراب شوند!

بیشتر بخوانید

ترامپ یک مراسم مهم را لغو کرد تا موهایش به هم نریزد

ترامپ در واکنش به انتشار این گزارش گفت: اگر واقعا آن‌ها [نویسنده گزارش] وجود داشته باشند آن‌ها از طبقه پایین و دروغگو هستند و من مایل هستم به هر چیزی قسم بخورم که من هرگز در مورد قهرمانان کشته شده چنین سخنی نگفته ام. هیچ کسی به اندازه قهرمان جنگ برای من قابل احترام نیست.

ترامپ در جمع خبرنگاران در پایگاه اندروز پنسیلوانیا افزود: این یک حرکت خیلی وحشتناک است. حتی هیچ حیوانی چنین سخنی را نمی‌گوید.

ترامپ روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ادعا کرد که می‌خواست به گورستان کشته‌های جنگ در حومه پاریس برود، اما به دلیل بارندگی شدید قادر به این کار نبود و سرویس مخفی نیز اجازه چنین کاری را نداد.

او گفت: سرویس مخفی به من گفت، شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید. گفتم باید این کار را بکنم آن‌ها گفتند شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید. حالا کسی این داستان ترسناک را ساخته است که من نمی‌خواستم به آنجا بروم.

نشریه آتلانتیک در گزارش خود آورده است ترامپ طی جلسه‌ای قبل از بازدید برنامه ریزی شده، از کارمندان ارشد پرسیده است: "چرا باید به آن گورستان بروم؟ پر از بازنده است.

این نشریه همچنین گزارش داد که ترامپ از تفنگداران آمریکایی که در جنگ جهانی اول در بلو وود کشته شدند، به عنوان «احمق» نام برد، زیرا آن‌ها جان خود را برای کشور دیگری از دست داده اند.

در گزارش این نشریه همچنین آمده است ترامپ پس از مشاهده پرچم‌های نیمه برافراشته در کاخ سفید برای احترام به جان مک کین، سناتور آمریکایی مخالف ترامپ، به مقامات ارشد گفته است تمایلی به شرکت در مراسم تدفین جان مک کین ندارد. او، مک کین را یک بازنده توصیف کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین دونالد ترامپ جنگ جهانی دوم کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد