Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت گفت: نگرانی تأمین ارز داروها به مقام‌های عالی‌رتبه کشور، رئیس جمهور و دیگر سران قوا منعکس شده است.

عبدالحسین روح الامینی، رئیس کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره نگرانی تأمین ارز دارو گفت: مشکلات و هشدارهای تأمین ارز مواد اولیه و داروهای مورد نیاز صنعت داروسازی به مقام‌های عالی‌رتبه کشور، رئیس جمهور و دیگر سران قوا منعکس شده تا اقدام‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس توضیح داد: هفته‌های گذشته این مسئله در کمیسیون بهداشت و کمیته دارو غذای کمیسیون با حضور کارشناسان و مسئولان بانک مرکزی، وزارت صمت، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و مرکز پژوهش‌های مجلس مفصلاً در هفته‌های گذشته بررسی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تأمین ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث