Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- علی باقرزاده: اگر دانش آموزان از طریق شبکه های ارتباطی مدارس تا شنبه صبح از دایر بودن کلاس ها مطلع نشدند روز شنبه با مدارس خود تماس بگیرند و از برقراری کلاس ها اطمینان حاصل کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش با حضور در استودیو پخش خبر 21 شبکه یک سیما افزود: از روز شنبه 15 شهریور تمام مدارس کشور باز و کلاس ها دایر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 آقای علی باقرزاده  گفت: ثبت نام همه دانش آموزان انجام شده و تمام مدارس در شبکه های اجتماعی مختلف یک گروه را تشکیل داده اند که از این طریق اطلاع رسانی می کنند.
رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش با اشاره اینکه ضد عفونی کردن و بهداشت جزو قوانین اجرایی در مدارس است افزود: در خرداد و تیر ماه حدود 21 روز دانش آموزان پایه دوازدهم و نهم در مدارس حضور داشتند و هیچ گزارشی مبنی بر عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی نداشتیم و همچنین آزمون های ورودی مدارس خاص هم با همین استانداردها برگزار شد.
آقای باقرزاده گفت: اختیار نوع برگزاری کلاس ها با شورای مدرسه است که اینها بستگی به مساحت مدرسه، تعداد دانش آموزان، وضعیت تهویه کلاس ها، بعد مسافت خانه و مدرسه و سطح سواد والدین دارد.
وی درباره سامانه شاد گفت: سامانه شاد در سال گذشته دارای حداقل خدمات بود ولی خدمات سامانه شاد که امروز رونمایی شد همه ابزارهای لازم را دارد و همچنین آموزش در یک دوره 94 ساعته برای معلمان پیش بینی شده است.
رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش ادامه داد: با رونمایی سامانه شاد تاکنون حدود یک میلیون بار دانلود شده است و تا پایان امشب در اختیار استان ها قرار خواهیم داد و در چند روز آینده همه دانش آموزان به این سامانه متصل خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، باقرزاده گفت: برنامه زمان بندی دو ماهه آینده تلویزیون آماده است و تمرکز ما در شبکه آموزش، شبکه چهار و شبکه قرآن است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اطلاع وضع کلاس دانش آموزان سامانه شاد کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها