Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:23:00 GMT

نحوه پذیرش اتباع خارجی در کنکور ارشد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۹۸۳۴

نحوه پذیرش اتباع خارجی در کنکور ارشد مشخص شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از ۱۵ شهریورماه آغاز و ۱۸ شهریورماه به پایان می‌رسد.

کلیه اتباع غیرایرانی شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون و شرایط و ضوابط اتباع خارجی (مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک) بند مربوط را در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی را علامتگذاری کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه اتباع غیرایرانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی این آزمون قرار گیرند، در زمان ثبت نام بند ۱۶ تقاضانامه را علامتگذاری نکرده باشند، پذیرش آنان لغو خواهد شد.

فقط اتباع غیرایرانی مقیم جمهوری اسلامی ایران منوط به داشتن یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر (مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک) در صورت قبولی در دانشگاه ثبت نام خواهند شد.

اتباع غیرایرانی مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مناطق ممنوعه تردد و اسکان اتباع خارجی نیستند. در صورت پذیرش و اعلام قبولی داوطلبان غیرایرانی در مناطق ممنوعه، پذیرش آنان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آن مناطق، «لغو» می شود.

توضیح و فهرست مناطق ممنوعه تردد و اسکان برای این داوطلبان، در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

پذیرش اتباع غیرایرانی در رشته‌هایی که منجر به ایجاد تعهداتی برای جمهوری اسلامی ایران شود (از جمله تعهدات استخدامی) و رشته‌های خاص و حساس اکیداً ممنوع است.

توضیح و فهرست این رشته‌ها در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

تمامی اتباع غیرایرانی پذیرفته شده آزمون‌های کارشناسی ارشد در دوره‌های روزانه، موظف به پرداخت شهریه تحصیلی طبق مصوبات هیئت امنای دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حداکثر تا ۸۰ درصد شهریه دوره‌های توبت دوم (شبانه) هستند.

انتهای پیام/

300 / 167 اتباع خارجی کنکور آزمون های کارشناسی ارشد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اتباع خارجی کنکور آزمون های کارشناسی ارشد اتباع غیرایرانی کارشناسی ارشد اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان

جهانبخش یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی گفت: هر چند تلاش ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، ولی افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت امور بهداشتی دانشگاه ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم الی سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیزاز سی‌ام اردیبهشت لغایت یکم خرداد ماه اجرا خواهد شد.

دکتر یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال از دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر ۵ سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد واکسیناسیون شده‌اند.

کد خبر 6093768

دیگر خبرها

  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳