Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تقویم طرفداری امروز به بررسی مهم ترین اتفاقات ورزشی ایران در چند سال اخیر پرداخته ایم.

در تقویم طرفداری امروز سراغ چهارده شهریور رفته ایم. 9 سال پیش در چنین روزی حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شد. 

باشگاه "الشباب" عربستان از انتقال مومن زاده و اکبرپور منصرف شد

باشگاه "الشباب" عربستان سعودی ، مذاکرات خودرا باتیم "استقلال" تهران درمورد انتقال دوبازیکن این تیم ، متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سعودی الریاض روزچهارشنبه به نقل ازسرپرست باشگاه "الشبــاب" افزود، مامی خواستیم که "مومن زاده " و"اکبرپور" درفصل جدید لیک عربستان ، تیم "الشباب" راهمراهی کنند لیکن تاکنون زمان آمدن آنها تعیین نشده است وی گفت ، تاخیر این دوبازیکن درپیوستن به "الشباب " مشکلات زیادی را برای گروه فنی این تیم ایجاد کرده است. (۱۴ شهریور ۱۳۸۰)

باشگاه لاتزیو: شمسایی بازیکن ما نبود!

باشگاه لاتزیو ایتالیا در یک اظهار نظر عجیب اعلام کرده است که وحید شمسایی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران، هرگز در این تیم عضویت نداشته است. به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، پس از اعتراض باشگاه استقلال به تیم لاتزیو مبنی بر عمل نکردن این باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال وحید شمسایی، باشگاه لاتزیو در نامه ای اعلام کرده است که هرگز وحید شمسایی عضو این باشگاه نبوده است. براساس این گزارش، مسوولان استقلال نیز با ارسال تصاویر قرارداد وحید شمسایی با باشگاه لاتزیو ایتالیا و همچنین فیلم بازی های فوتسال این تیم به فیفا در تلاش هستند که مبلغ باقی مانده از تعهد باشگاه لاتزیو را از طریق قانونی وصول کنند.  (۱۴ شهریور ۱۳۸۳)

حسین هدایتی رئیس هیات مدیره پرسپولیس شد

حسین هدایتی در جلسه فوق العاده هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ، به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد. به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ، نشست فوقالعاده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در دفتر مدیر باشگاه برگزار شد و طی آن رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب گردید. (۱۴ شهریور ۱۳۸۷)

کربکندی: قلعه نویی رعایت سن و سالم را نکرد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پس از مسابقه صبا و سپاهان در دور برگشت لیگ برتر امیر قلعه نویی با ایجاد بحث و جدل های طولانی، رعایت سن و سال من را نکرد و هنوز نتوانسته ام با این مساله کنار بیایم. رسول کربکندی  پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران در مورد عدم برگزاری مراسم استقبال از مربیان در ابتدای بازی افزود: سپاهانی ها پس از کشمکش های بسیار پس از بازی برگشت در لیگ برتر هرچه خواستند به ما گفتند و صلاح ندیدم با قلعه نویی خوش و بش کنم. سعی کردیم پیش از بازی با سپاهان تنش های باقیمانده از بازی گذشته خود با این تیم را در بین بازیکنان صبا رفع کنیم. 

علی کریمی: دوست داشتم فرهاد مجیدی گلزنی می کرد

علی کریمی که با انگیزه فراوانی در بازی های ملی حاضر می شود می‌گوید: دوست داشتم در دیدار با اندونزی فرهاد مجیدی گلزنی می کرد. فرهاد از زمان آقای مایلی کهن در تیم ملی حضور داشت و بازیکن جدیدی نیست و طی سالهای اخیر هم جزو بهترینهای استقلال بوده و به نظرم الان هم که به تیم ملی دعوت شده به حقش رسیده است. من دوست داشتم که فرهاد هم گل می زد چون به لحاظ روحی برایش خیلی هم خوب بود. به هر حال تجربیاتش خیلی به ما کمک می کند و امیدوارم همیشه با تیم ملی باشد. (۱۴ شهریور ۱۳۹۰)

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس هیات مدیره باشگاه لاتزیو مدیره باشگاه حسین هدایتی وحید شمسایی دوست داشتم ۱۴ شهریور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

بنابر روایت ورزش سه، حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899520

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس