Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس مجلس گفت: اشتغال جوانان، تامین آب شرب، کشاورزی و فاضلاب شهری از جمله بیشترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم استان خوزستان به شمار می‌رورد که امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح استانی این مسائل برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش ‌خبرگزاری تسنیم از اهواز، ‌محمدباقر قالیباف صبح امروز‌ در جریان نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، از شرکت لوله‌سازی اهواز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت فعالیت شرکت لوله‌سازی اهواز، گفت: در دهه 70 انتقال گاز از طریق لوله‌های 56 اینچی یکی از دغدغه‌های مهم به شمار می‌رفت، اما اکنون شاهد تولید انبوه این لوله‌ها در شرکت لوله‌سازی اهواز هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروزه شرکت لوله‌سازی اهواز قادر به تولید انواع لوله‌ها به صورت بومی است که این مهم بیانگر بروز خلاقیت و نوآوری به دلیل تحریم‌های یکجانبه است.

قالیباف بیان کرد: هرچند برخی کشورها به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، مانع از دسترسی کشورمان به محصولات مرتبط با صنعت نفت، گاز و انتقال آب شده‌اند اما این محدودیت‌ها موجب به وجود آمدن فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش بنیان داخلی و بروز ظرفیت‌های بومی در تولید محصولات این حوزه شده است.

رئیس قوه مقننه گفت: در دوران جنگ تحمیلی شرکت لوله‌سازی اهواز توانست در عملیات والفجر 8 روی رودخانه‌های بهمنشیر و اروند پل مناسبی را در کمترین زمان ایجاد کند و امروز نیز در جنگ اقتصادی توانسته نقش مهمی را برای انتقال نفت و گاز به نقاط مختلف کشور ایفا کند.

وی با یادآوری اینکه در گذشته این شرکت دچار مشکلات مالی و ورشکستگی شد، اما با مدیریت صحیح مسئولان استانی دوباره فعال شده است، تصریح کرد: ما نیز در مجلس تلاش خواهیم کرد این حرکت پایدار بماند.

قالیباف در رابطه با برآیند نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه خوزستان، گفت: بنا نیست تصمیم جدیدی گرفته شود، بلکه تصمیمات قبلی را برای به ثمر رسیدن پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات سر راه آنها حل و فصل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچند امکانات زیادی در استان خوزستان وجود دارد، اما به دلایل مختلف مردم از این امکانات به طور مناسب برخوردار نیستند، افزود: در نظارت‌های میدانی بر شهرستان‌های استان، اشتغال جوانان، تامین آب شرب، کشاورزی و فاضلاب شهری از جمله بیشترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم به شمار می‌رفت که امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح استانی این مسائل برطرف شود.

انتهای پیام/ش
 

R1377/P/S6,57/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ــ قزوین/ ۲۵ مصدوم و دو کشته تاکنون ۳ بی‌تدبیری دولت در حوزه گندم /‌ عرضه آزاد کالاهای وارداتی با ارز دولتی ۴ خطر بیخ گوش سلامتی مردم؛ توزیع و فروش ماسک‌های تاریخ مصرف گذشته خارجی در بازار شیراز ۵ قم| آموزش یکسان دانش‌آموزان زمینه توسعه عدالت آموزشی را فراهم کرد/ "شاد" فرصت مناسب برای بهبود یادگیری ۶ مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد ۷ کنایه سخنگوی شهر خودرو به حضور نماینده مردم مشهد در فینال حذفی؛ برای دیدن بازی‌های شهر خودرو به ورزشگاه نیامده بودند ۸ اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس مهمترین اخبار استانها بی‌تدبیری دولت در حوزه گندم /‌ عرضه آزاد کالاهای وارداتی با ارز دولتی وعده‌ای در نطنز که پس از ۶ سال هنوز محقق نشد /زیرساخت‌های رفاهی ایستگاه راه آهن بادرود چه زمانی افتتاح می‌شود؟ اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس گزارش تسنیم نتیجه داد؛ یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به محله خیابان کارگر کاشان تخصیص یافت مهمترین اخبار تسنیم بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد بازگشایی مدارس در تفاهم با وزارت بهداشت انجام شد/ ساعات حضور دانش‌آموزان در مدرسه کمتر می‌شود واکنش واعظی به پیشنهاد روسیه برای مذاکره مستقیم ایران و آمریکا؛ بنای مذاکره نداریم ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت لوله سازی اهواز رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم