Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:58:05 GMT

کنداکتور شبکه نمایش، جنگی می‌شود/ ۷ روز تلویزیون با آثار بردپیت

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۰۳۲۹

کنداکتور شبکه نمایش، جنگی می‌شود/ ۷ روز تلویزیون با آثار بردپیت

‍‍‍‍‍‍

۷ روز تلویزیون فیلم‌های شاخص سینمای جنگ را پخش می‌کند و در بخش مرور آثار بازیگران به سراغ یکی از بازیگرهای شناخته شده آمریکا می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایشِ تلویزیون در جدول پخش هفته آینده و در باکس منتخب ژانر به پخش فیلم‌های شاخص جنگی سینما پرداخته و نیز آثار بردپیت بازیگر را مرور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فیلم " تعقیب سرد" ، به عنوان فیلم جدید در باکس فیلم‌های جذاب پخش خواهد شد. 

فیلم‌های جنگی همچون نامه‌هایی از یوجیما، کانی‌مانگا، آزادیخواه، جوخه، مهاجر، تی-34 و دشمن پشت دروازه‌ها از شنبه 15 تا جمعه 21 شهریورماه در ساعت 19 و در باکس منتخب ژانر از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

این هفته و در بخش صحنه‌گران، شبکه نمایش به مرور آثار بردپیت می‌پردازد. از شنبه 15 تا جمعه 21 شهریورماه، به ترتیب فیلم‌هایی همچون مکزیکی، افسانه‌های خزان، شیطان درون، قاپ‌زنی، ماشین جنگ، بازی‌پول و به سوی ستارگان با بازی این بازیگر در ساعت 21 از این شبکه پخش می‌شوند.

فیلم تعقیب سرد ( Cold Pursuit ) محصول 2019 در ژانر جنایی و درام، فیلم جدید شبکه نمایش است که برای نخستین بار، پنجشنبه  20 شهریور ساعت 23 پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است که: نلسون ( لیام نیسن ) راننده برف‌روبی است که در شهر نیز شناخته شده و زندگی آرامی را در کنار همسرش گریس ( لورا درن ) سپری می‌کند. آن‌ها پسری به نام کایل ( مایکل ریچاردسون) دارند که پسر جوان و جسوری به نظر می‌رسد. اما زمانی که پلیس خبر می‌دهد که کایل به دلیل زیاده‌روی در مصرف مواد مخدر از دنیا رفته، تمام معادلات تغییر می‌کند.

شبکه نمایش همچنین در ساعت 13 جمعه 21 شهریورماه و در روز سینما فیلم "ابر و آفتاب" ساخته محمود کلاری را پخش می‌کند.

انیمیشن داستانی با سوژه "جهش تولید" در تلویزیونفیلم‌های آخر هفته تلویزیون کدامند؟حضور مدیر شبکه سه در پشت صحنه "شرم"/ سریالی که اواخر مهر به تلویزیون می‌‎آید

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران هفته دفاع مقدس سینمای ایران سینمای جهان تلویزیون شبکه نمایش بیشتر بخوانید... حضور مدیر شبکه سه در پشت صحنه "شرم"/ سریالی که اواخر مهر به تلویزیون می‌‎آید "اکسیر" نه سیاه‌نمایی دارد و نه گل و بلبل است/ عزاداری حسینیه اعظم زنجان در سریالی تلویزیونی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حضور مدیر شبکه سه در پشت صحنه "شرم"/ سریالی که اواخر مهر به تلویزیون می‌‎آید "اکسیر" نه سیاه‌نمایی دارد و نه گل و بلبل است/ عزاداری حسینیه اعظم زنجان در سریالی تلویزیونی واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران هفته دفاع مقدس سینمای ایران سینمای جهان تلویزیون شبکه نمایش پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ آپارتمانهای «جکی چان» توقیف شدند! ۲ بتمن به کرونا مبتلا شد ۳ وقایع روز سیزدهم محرم| از سخنرانی حضرت زینب(س) در مجلس ابن‌زیاد تا شهادت یکی دیگر از یاران امام حسین(ع) ۴ امام جمعه آرژانتین: سناریوی دشمن در توهین به پیامبر را رصد کنیم/ تکرار سناریوی ۲۰۱۵ در اسلام‌هراسی ۵ توهین به پیامبر(ص) یعنی ترس دشمن از گسترش تشیع در جهان/ "نورالله" خاموش شدنی نیست ۶ چرا هتک حرمت به ساحت مقدس رسول خدا(ص) نشانه ضعف دشمن است؟/ ضرورت تشخیص دوگانگی در رفتار و گفتار دولت‌های غربی ۷ نماهنگ خداحافظ با صدای نریمان پناهی منتشر شد + فیلم ۸ محسن طاهری: اخلاص و ادب شرط اصلی قبولی در این مکتب است مهمترین اخبار فرهنگی چرا هتک حرمت به ساحت مقدس رسول خدا(ص) نشانه ضعف دشمن است؟/ ضرورت تشخیص دوگانگی در رفتار و گفتار دولت‌های غربی چرا فیلم بهروز افخمی درباره شهید عراقی ناتمام ماند؟/ حاج مهدی از معدود افراد قابل احترام در طیف‌های مختلف است محسن طاهری: اخلاص و ادب شرط اصلی قبولی در این مکتب است امام جمعه آرژانتین: سناریوی دشمن در توهین به پیامبر را رصد کنیم/ تکرار سناریوی ۲۰۱۵ در اسلام‌هراسی مهمترین اخبار تسنیم بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد بازگشایی مدارس در تفاهم با وزارت بهداشت انجام شد/ ساعات حضور دانش‌آموزان در مدرسه کمتر می‌شود واکنش واعظی به پیشنهاد روسیه برای مذاکره مستقیم ایران و آمریکا؛ بنای مذاکره نداریم ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران هفته دفاع مقدس سینمای ایران سینمای جهان تلویزیون شبکه نمایش بازیگران سینما و تلویزیون ایران هفته دفاع مقدس سینمای ایران سینمای جهان تلویزیون شبکه نمایش شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند

اعضای هیئت انتخاب نخستین رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی با حکم محمدحسین ایمانی خوشخو منصوب شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پوران درخشنده، مهدی سجاده‌چی، محمود اربابی، رضا حیدرنژاد، مهدی احمدی، هومان فاضل، علی مؤذنی، مصطفی رستگاری، محمدباقر قهرمانی و حجت‌الاسلام حسین رحیم‌زاده 10 نفر عضو هیئت انتخاب این رویداد استارت آپی‌اند که قرار است آثار منتخب آن را تعیین کنند.

در معرفی فعالیت‌های هنری این افراد چنین آمده است:

پوران درخشنده:

فیلمساز، نویسنده، تهیه ‌کننده و کارگردان ایرانی متولد کرمانشاه است که از سال 1365 فعالیت خود را آغاز نمود و در دانشگاه صداوسیما با گرایش کارگردانی تحصیل کرد. از نمونه آثار او می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی، زیر سقف دودی، بچه‌‌های ابدی و شمعی در باد اشاره کرد.

مهدی سجاده‌چی:

فیلمنامه‌نویسِ سینما و تلویزیون، متولد تهران در سال 1340 است. وی کار فیلمنامه‌نویسی در سینما را از سال 1368 با «پاتال و آرزوهای کوچک» با همکاری «مسعود کرامتی» آغاز کرد و در ادامه فیلمنامه آثار دیگری همچون سوفی و دیوانه، روز سوم، قاعده بازی و هفت سنگ را نیز نوشت. سجاده‌چی در حال حاضر رئیس کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران است.

مصوبات شورای هنر از زبان ایمانی‌خوشخو/سند سینما زودتر می‌رسد

محمود اربابی:

مدرس دانشگاه و نویسنده سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار او فیلم زندگی با چشمان بسته و فیلم حکایت عاشقی است.

رضا حیدرنژاد:

متولد تبریز در سال 1333 است و فعالیت‌های سینمایی خود را از سال 1352 آغاز کرد. او فارغ‌التحصیل سینما از مجتمع دانشگاهی هنر و همچنین مدرس کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی است. نویسندگی فیلم سینمایی روی خط مرگ برعهده او بوده است.

مهدی احمدی:

متولد آذر 1345 در تهران، سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر است. نقاشی را از سال 1363 شروع کرد و تاکنون در بیشتر از سی نمایشگاه نقاشی شرکت داشته‌است.

هومان فاضل:

فارغ التحصیل رشته تئاتر و نویسنده و کارگردان مجموعه‌های رنگین کمان، حرف آخر، ماجراهای قلقلی، ذره بین، جنگ کتاب و نویسنده فیلمنامه مجموعه «نامه‌های بالدار» است. یکی از مهم‌ترین کارهای او فعالیت در سریال آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سودابه بیضایی، الهام چرخنده، ویدا جوان و حمیدرضا عطایی است.

علی موذنی:

وی متولد تهران سال 1337 است. لیسانس ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد و از جمله نویسندگانی است که کار نوشتن را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کند. وی در عرصه داستان کوتاه، رمان، داستان بلند، نمایشنامه و فیلمنامه قلم می‌زند. در حوزه فیلم‌سازی نیز شش تله‌فیلم برای تلویزیون ساخته‌ است.

مصطفی رستگاری:

متولد 1357 تهران و دارای دکترای فلسفه هنر است. از جمله آثار او می‌توان به نویسندگی فیلم سینمایی "چهل سالگی"، "لطفاً بدون گناه"، "به یاد بیاور" و آثار ویدئویی"ما هنوز زنده‌ایم"، "بلند گریه کن"، "تنها خودت مانده‌ای"، "بالا بلند" و سریال "به دنیا بگویید بایستد" و "لیلی کجاست" اشاره کرد.

محمدباقر قهرمانی:

او متولد تهران و کارشناسی فیلمنامه نویسی رادیو تلویزیونی، کارشناسی ارشد رادیو و تلویزیون و دکترای تئاتر و فیلم است.

عضویت در گروه واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، شورای سیاستگذاری مرکز تئاتر مولوی، کمیته بررسی رشته تئاتر کودک و نوجوان، معاون روابط بین الملل دانشگاه تهران و سرپرست دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی از جمله سوابق علمی و اجرایی او است.

حسین رحیم‌زاده:

تحصیل در حوزه علمیه قم، مدرس علوم قرآنی و نهج‌البلاغه، دارای سابقه مدیریت و مشاوره و کارشناسی گروه‌های برنامه ساز تلویزیونی و فیلم و سریال در صداوسیما و عضویت در شورای پروانه ساخت و نمایش سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سوابق حجت‌الاسلام حسین رحیم‌زاده است.

گفتنی است رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی با هدف کمک به ارتقای کمی‌و کیفی فیلمنامه‌نویسی، شناسایی و معرفی ایده‌های خلاقانه در فیلمنامه‌نویسی، معرفی استعدادهای فیلمنامه نویسی در سطح کشور و زمینه سازی برای حضور و تبادل دانش و تجربه نیروهای خلاق و مستعد کشور خرداد ماه سال جاری در تهران و توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی