Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:00:51 GMT

اتهامات جدید آمریکا علیه دخالت روسیه در رای گیری پستی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۰۵۵۱

اتهامات جدید آمریکا علیه دخالت روسیه در رای گیری پستی

‍‍‍‍‍‍

وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار داده است که روسیه در حال تلاش برای لطمه زدن به اعتماد آمریکایی‌ها نسبت به امنیت و اعتبار رای گیری پستی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت امنیت داخلی آمریکا روز پنجشنبه با انتشار یک بولتن خبری-تحلیلی هشدار داد که روسیه تلاش می کند به اعتماد آمریکایی ها نسبت به امنیت و اعتبار رای گیری پستی لطمه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا افزود: روسیه احتمالا همچنان سعی خواهد کرد تا انتقادات علیه رای گیری پستی را به طور فزاینده ای گسترش دهد و روندهای رای گیری را در بحبوحه شیوع ویروس کرونا تغییر دهد تا به اعتماد عمومی نسبت به روند برگزاری انتخابات، لطمه وارد کند.

دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش استمجلس نمایندگان آمریکا رئیس سرویس پستی را احضار کرد

 

این بولتن خبری-تحلیلی افزود: در اواسط ماه اوت رسانه های دولتی و وبگاه های نیابتی مورد حمایت دولت روسیه انتقادات گسترده ای علیه رای گیری پستی منتشر کرده و مدعی شده اند که رای دهندگانی که واجد شرایط نیستند احتمالا در انتخابات شرکت خواهند کرد و بنابر این بخش مهمی از روند رای گیری، در برابر این نواقص آسیب پذیر خواهد بود.

این گزارش افزود: از ماه مارس تاکنون رسانه های خبری روسی سعی کرده اند تا به اعتماد عمومی نسبت به رای گیری پستی لطمه بزنند و احتمال تقلب گسترده در انتخابات را مطرح کرده اند.

روسیه تاکنون بارها ادعای دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده است.

ترامپ بارها رای گیری پستی را محکوم کرده است. وی بدون ارائه سند و مدرکی بارها مدعی شده است که دموکرات ها به دنبال تقلب و کلاهبرداری در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر از طریق رای گیری پستی هستند.

رای گیری به صورت پستی در آمریکا مساله جدیدی نیست، در سال 2016 میلادی از هر چهار رای یک رای به صورت پستی بوده است. کارشناسان بر این باورند که تقلب و کلاهبرداری در رای گیری پستی در آمریکا بسیار نادر و استثنایی است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جوزف بایدن دونالد ترامپ اخبار "روسیه" اخبار "آمریکا" بیشتر بخوانید... دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش است واژه های کاربردی مرتبط جوزف بایدن دونالد ترامپ اخبار "روسیه" اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ رهگیری دو جنگنده آمریکایی و انگلیسی از سوی یک جنگنده روسی بر فراز دریای بارنتس ۲ چندین سناتور آمریکایی خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه شدند ۳ ترامپ سربازان آمریکایی کشته‌شده در جنگ را «بازنده» و «احمق» توصیف کرد ۴ نشریات ترکیه| دلار از ۷.۴۳لیره گذشت/ داود اوغلو: اردوغان منتظر غافلگیری باغچلی باشد ۵ بحرین هم مانند عربستان آسمان خود را به روی رژیم صهیونیستی می‎‌گشاید ۶ العربی الجدید: امارات موشک اندازهای اسرائیلی را در اختیار حفتر قرار داده است ۷ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۸ سخنگوی وزارت خارجه: اهانت به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل‌ قبول نیست مهمترین اخبار بین الملل بیانیه پایانی نشست گروههای فلسطینی/ تشکیل کمیته ملی یکپارچه برای رهبری مقاومت همه جانبه گزارش|میانجیگری ناتو بین ترکیه و یونان در شرق مدیترانه به کجا می‌رسد؟ شهرداران آمریکایی: تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال غیرقانونی است شیخ الازهر: اهانت به پیامبر اکرم (ص) دعوت به تفرقه افکنی است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد بازگشایی مدارس در تفاهم با وزارت بهداشت انجام شد/ ساعات حضور دانش‌آموزان در مدرسه کمتر می‌شود واکنش واعظی به پیشنهاد روسیه برای مذاکره مستقیم ایران و آمریکا؛ بنای مذاکره نداریم ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار روسیه اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار روسیه اخبار آمریکا رای گیری پستی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه

در وهله نخست، ورود ایالات متحده آمریکا و اروپا به این موضوع نشان‌دهنده اهمیت مباحث فرهنگی است. آن‌ها تلاش می‌کنند فساد و تباهی را میان ملت‌های مسلمان رواج و سپس جوامع را به سمت بی‌هویتی سوق دهند. زمانی که بی‌بندوباری جنسی میان ملت‌ها گسترده شود موجب از بین رفتن هویت و گسست اجتماعی می‌شود؛ در نتیجه استعمارگران می‌توانند بر آن کشورها مسلط شوند. در حالی که جهان سرمایه‌داری قدرت نظامی و اقتصادی گذشته برای به بند کشیدن دیگر جوامع را ندارد، آخرین تیر در ترکش لیبرالیسم این است با ابزار فرهنگ وارد شده و مردم جهان را بی‌هویت کند. در این مسیر، در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در رسانه‌ها و بنگاه‌های کلان سرمایه‌داری غرب در حال انجام است تا همجنس‌بازی را در جهان گسترش دهند.

این یکی از مراحل تسلط آمریکا بر جهان و جهانی‌سازی مدنظر آن‌هاست، به این معنی که یکی از مراحل مهم جهانی‌سازی همین بی‌هویت کردن مردم است. غرب گسترش فرهنگ ابتذال را در کشورهای تحت سلطه دنبال می‌کند و طبیعتاً این مسیر در عراق هم وجود دارد، چرا که این کشور هنوز هم زیر سلطه استعمار است.
نکته مهم دیگر این است آمریکایی‌ها همواره ادعا دارند سیاست‌ گذاری بغداد در کنترل تهران است؛ ولی موضوع اخیر اثبات می‌کند آن‌ها هستند که در ریزترین و جزئی‌ترین مسائل داخلی عراق شامل امنیتی، اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی-مذهبی و اجتماعی دخالت می‌کنند. ایالات متحده علاوه بر نفت، حوزه بانکی و مسائل نظامی که در کنترل خود دارد، امروز تلاش می‌کند حتی به مسائل دینی-فرهنگی این کشور هم جهت دهد. این دقیقاً همان نکته‌ نگران‌کننده‌ای است که گروه‌های مقاومت به آن آگاه هستند و از این رو تلاش دارند به هر شکل ممکن آمریکایی‌ها را از کشورشان بیرون کنند. البته فقط پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق مطرح نیست بلکه ایالات متحده بر همه مسائل این کشور کنترل و نظارت دارد و عملاً تحت سلطه خودش درآورده است؛ دخالتی که آمریکایی‌ها درباره مصوبات مجلس عراق دارند یکی از مصادیق بارز و روشن این موضوع است.

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟