Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایمیدرو، با توجه به هدف گذاری تولید آلومینیوم که  فلز استراتژیک در برنامه‌های توسعه کشور محسوب می شود، میزان تولید این محصول از ابتدای سال  تا پایان مرداد ماه در واحد‌های آلومینیوم سازی، حدود ۱۷۵ هزارتن بوده که در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال قبل حکایت از رشد تولید ۷۰ درصدی این محصول دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید این محصول به تفکیک واحد‌های تولید کننده آلومینیوم در کشور شامل شرکت آلومینیوم ایران با تولید بیش از ۸۰ هزارتن رشدی معادل ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است این رقم برای شرکت المهدی وهرمزال بیش از ۶۶ هزارتن با رشدی معادل ۱۶۰ درصد است. ضمن اینکه شرکت آلومینای ایران با راه اندازی واحد شمش در یکسال اخیر در این مدت بیش از ۹ هزارتن تولید داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰۷ درصد رشد تولید داشته است.

یکی از بزرگترین دلایل رشد تولیدات در این بخش، ورود ظرفیت‌های جدید به مدار تولید است که در ابتدای امسال آلومینیوم جنوب به عنوان بزرگترین، مجهزترین و کاملترین خط تولید این فلز در کشور اضافه شد که تاکنون با ورود ۶۴ دیگ به مدار تولید، حدود ۲۳ هزارتن تولید داشته است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید الومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت می‌گوید: وضع مطلوب این بخش وابسته به ادامه افزایش در سه سال آینده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی