Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولیویه ژیرو از رقابت با تیمو ورنر در چلسی می گوید.

اولیویه ژیرو در فصل 2019/20 کم کم در ترکیب فرانک لمپارد جا افتاد و در بازی های زیادی از ابتدا در ترکیب چلسی قرار گرفت. مهاجم فرانسوی اکنون از رقابت خود با تیمو ورنر، مهاجم جدید چلسی می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اولیویه ژیرو درباره رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب چلسی گفت:

در تمام باشگاه های بزرگ رقابت وجود دارد و این موضوع همیشه به من انگیزه می دهد تا برای جایگاهم بجنگم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساده لوح نیستم و می دانم که باشگاه تیمو ورنر را آورده تا او را بازی دهد. چیزی که وجود دارد این است که ما شبیه یکدیگر نیستیم و سبک متفاوتی داریم. ورنر علاقه دارد تا به کناره های زمین برود و این مسئله را در باشگاه قبلی و تیم ملی آلمان نشان داده است. اگر مهاجمی به باشگاه می آمد که سبک مشابه من داشت، نگران می شدم اما به نظرم با سبک های متفاوت و تیم های مختلفی که بازی می کنیم، مربی تصمیم می گیرد تا تاکتیک های متنوعی به کار ببرد و امیدوارم با توجه به عملکردم در فصل گذشته، بتوانم این فصل نیز بازی کنم.

من و لمپارد به یکدیگر اعتماد داریم

ژیرو درباره رابطه اش با لمپارد بیان داشت:

به وضوح رابطه ام با مربی تغییر کرده است. وقتی داشتیم روی راه حل های رفتن من از باشگاه کار می کردیم، بهتر او را شناختم. چند باری با هم به صورت خصوصی حرف زدیم و به نظرم او نیز من را بهتر شناخت و این موضوع در مجموع مثبت بود. به یکدیگر اعتماد داریم. لمپارد به من گفت که بعد از قرنطینه شانس بازی دارم و من نیز جواب اعتماد او را در زمین دادم. رابطه خوبی با لمپارد دارم ولی این به این معنا نیست که او در تمام بازی ها من را از ابتدا بازی می دهد. باید در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشم تا به ترکیب تیم برسم.

بیشتر بخوانید:

ورنر: لمپارد همیشه از برنامه هایش برای رقابت با منچسترسیتی و لیورپول به ما می گوید

ورنر: تساوی مقابل اسپانیا آزار دهنده بود؛ ما به شدت برای کسب پیروزی تلاش کردیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اولیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم

سرمربی زنبورها در مصاحبه‌اش تمایلی به تمجید از بازیکنانش نشان داد. او انتظار دارد تیمش در پاریس عملکرد امروز را تکرار کند. 

طرفداری | ماجراجویی اروپایی دورتموند ادامه دارد. 

دورتموند با پیروزی 1-0 در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، ضمن به ارمغان آوردن سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا برای بوندسلیگا، حضورش در فصل آینده این رقابت‌ها را نیز نهایی کرد. زنبورها در دیداری که عملکرد بسیار خوبی داشتند، با تک گل نیکلاس فولکروگ به برتری رسیدند تا دست پر به استقبال بازی هفته آینده بروند. ادین ترزیچ در اولین واکنش به بازی گفت:

پیروزی بسیار خوبی مقابل تیمی بود که در مرحله گروهی هم سعی داشتیم شکستش دهیم. عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تیمی بود. باید به این نحو بازی کنیم و راهی ومبلی شویم. هنوز شایسته تعریف و تمجیدها نیستیم، نیمی از راه باقی مانده و کارهایی برای انجام وجود دارد. پیروزی امروز یک مزیت کوچک است که ما برای خود به دست آورده‌ایم. می‌دانیم که بازی هفته آینده بسیار نزدیک خواهد بود. اما اگر تصمیم بگیریم که نمایش امروزمان را داشته باشیم، فرصت خوبی در آنجا خواهیم داشت. اگر در پاریس به پیروزی برسیم و صعود کنیم، آن موقع زمان جشن خواهد بود. امیدوارم آن بازی نه فقط یک بازیکن، بلکه از چند نفر تمجید کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم