Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا پیروی منش روز جمعه با اعلام این خبر افزود: در صورت ثبت نشدن اطلاعات انبار در این سامانه، کالاهای انبارها مشمول قانون احتکار می‌باشند.
وی بیان داشت: تمامی انبارداران برای ثبت اطلاعات کالاها درسامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به نشانی www.nwms.ir مراجعه نمایند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهارداشت: راه‌اندازی سامانه جامع انبارها در راستای اجرای آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده و براساس تعریف، این مراکز شامل انبارها، مراکز دپو، سیلوها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها، معادن، اصناف و مزارع کشاورزی است که باید همه ورودی و خروجی و موجودی انبار در این سامانه ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، همواره آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم در این استان است.

۱۲۳۰ مورد بازرسی از مراکز نگهداری کالا در هرمزگان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرخ گفت: در پنج ماهه گذشته یکهزار و ۲۳۰ مورد بازرسی از مراکز نگهداری کالا در استان انجام شد.
 پیروی منش افزود: در این راستا ۱۳ پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
وی تعداد بند تخلف کشف شده را ۲۲ مورد شامل، احتکار  و نبود اعلام موجودی نام برد و گفت: انواع لبنیات، برنج، شکر، تخم مرغ، روغن نباتی، رب گوجه فرنگی، پودر شوینده، لاستیک سواری و باری و همچنین سیمان را جز گروه کالایی تخلفات کشف شده توسط بازرسان است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف هرمزگان وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان