Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت ثبت نام در دوره های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در رشته‌های امتحانی با آزمون صبح امروز، جمعه ۱۴ شهریور در ۱۶۳ شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرین آمیزی اضافه کرد: به داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده بودند، فرصتی داده شد تا از تاریخ سه شنبه ۱۱ شهریور اقدام به ثبت نام کنند. این مهلت ساعت ۲۴ امشب جمعه ۱۴ شهریور ماه به پایان می رسد.

او در ادامه بیان کرد: پذیرش دانشجو در ۴۷ کدرشته امتحانی کاردانی به کارشناسی صرفا با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می گیرد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی رشته ­های جدید و یا اصلاحاتی را در رشته ­ها پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اطلاعیه ۱۶ اردیبهشت ۹۹ این آزمون به سازمان سنجش اعلام کرده ­اند که این قبیل کد رشته محل ها و اصلاحات اعلام شده طی اطلاعیه‌ای روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش درج شد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: تمامی داوطلبان متقاضی گزینش در رشته های بدون آزمون که در تاریخ های قبلی اقدام به ثبت نام کرده اند می ­توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محل های انتخابی خود تا ساعت ۲۴ امشب ۱۴ شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

او در پایان گفت: کدرشته ­های امتحانی مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، مهندسی بهداشت محیط، ساخت پروتزهای دندانی،‌ مدارک پزشکی، ایمنی صنعتی و محیط کار، ساخت و تولید، صنایع چوب و کاغذ- سازه های چوبی، صنایع شیمیایی، مواد،‌ معدن، نقشه برداری، شهرسازی، صنایع نساجی، مهندسی آبیاری، مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست، پرورش طیور، پرورش گاو و گاومیش، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، جنگلداری، شیلات، چوب شناسی و صنایع چوب، علوم و صنایع غذایی،‌ گیاه پزشکی، ماشین های کشاورزی، مرتع و آبخیزداری،‌ بازیافت، آمار، آموزش ریاضی، آموزش دینی و عربی، آموزش راهنمایی و مشاوره،‌ زبان انگلیسی،‌ زبان و ادبیات فارسی،‌ آموزش علوم تجربی، آموزش و پرورش ابتدایی، باستان شناسی، تربیت معلم قرآن کریم، علوم انتظامی، علم اطلاعات و دانش شناسی، مدیریت، حقوق قضایی- علوم ثبتی، صنایع دستی، مرمت و احیای بناهای تاریخی، نوازندگی ساز ایرانی، طراحی پوشاک، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی) بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است.

بیشتر بخوانید

نتایج کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد زمان اعلام نتایج کنکور سراسری و کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ منتشر شد +لینک دانلود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کاردانی به کارشناسی کاردانی به کارشناسی سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و در خصوص به‌روزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.  
داوطلبان می‌توانند برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ به نشانی الکترونیک https://sanjesh.org مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳