Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «تنت» از جمعه در ایالات متحده اکران می‌شود، ولی سالن‌های سینمای نیویورک که یکی از بزرگ‌ترین بازارهاست، هنوز بسته هستند.

با این حال سینماها در دو ایالت دیگر تلاش دارند تا از جمعه کار خود را از سر بگیرند تا از درآمد این فیلم جا نمانند. فیل مورفی فرماندار نیوجرسی دوشنبه دستور بسته ماندن کسب‌وکارهای ایالت را لغو کرد و به این ترتیب سالن‌های سینمای این ایالت به زودی باز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورفی دوشنبه اعلام کرد که سینماها می‌توانند با ظرفیت ۲۵ درصد یا ۱۵۰ نفر به کار خود ادامه دهند. این ایالت همچنین استفاده از ماسک را برای مخاطبان اجباری کرده است.

لری هوگان فرماندار مریلند هم سه‌شنبه اعلام کرد که سینماها می‌توانند از جمعه که زمان اکران «تنت» است درهای خود را دوباره باز کنند.

سالن‌های سینما یا مکان‌های سرگرمی سربسته در مریلند اجازه خواهند داشت با ظرفیت ۵۰ درصد تا ۱۰۰ نفر فعالیت کنند. مکان‌های سرگرمی فضای باز هم می‌توانند با ۲۵۰ نفر یا ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند.

هوگان در یک بیانیه خبری گفت: «صنعت سرگرمی برنامه‌های افتتاح دوباره خیلی ایمنی تبیین کرده است. تمام ایالت‌های اطراف ما از قبل این کار را انجام داده‌اند. ما هم باور داریم می‌توانیم با ایمنی کارمان را پیش ببریم. فقط داریم به آرامی وارد فاز سوم افتتاح دوباره می‌شویم و باید ببینیم پیش از برداشت تمام محدودیت‌ها چه اتفاقی می‌افتد.»

سینماها هنوز در واشینگتن دی‌سی، کارولینای شمالی، نیویورک، نیومکزیکو و بخش اعظمی از کالیفرنیا از جمله لس‌آنجلس بسته هستند.

کد خبر 5015271

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی سینماها شیوع کرونا کریستوفر نولان محرم 99 تئاتر ایران فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه رادیویی تعزیه خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رادیو نمایش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

آیا پوتین می‌خواست به بزرگترین ایالت بکر آمریکا حمله کند؟


سورپرایز شبانه دولت برای معلمان لو رفت


زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
کاسبی یک کلاهبردار با هویت خواننده معروف
آخرین خبر از وضعیت سلامتی سعید آقاخانی


برای گرفتن شناسنامه جدید باید سریع‌تر اینکار را انجام بدهید


تصاویری آخرالزمانی که از کنیا وایرال شد


تصاویری جالب از پرش دختران ایرانی از برج میلاد


تیپ متفاوت روناک، سلمان و عمو کاووس سریال نون‌خ


کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یک‌طرفه می‌شوند
جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
رضا شیخی درگذشت


اعتراف ترسناک «آسترازنکا» به مرگبار بودن واکسن خود
هزینه اسباب‌کشی پایتخت چقدر می‌شود؟
تیتر یک روزنامه همشهری که جلب‌توجه کرد


شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
نوازنده پیشکسوت موسیقی درگذشت


آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود