Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،احمد راستینه، حضور رئیس مجلس در خوزستان را سرآغاز تحول نظارتی میدانی به یک مدل الگوی موفق برای ارتقای نقش نظارتی مجلس دانست و گفت: در شعارهای رئیس مجلس چهار مولفه یعنی هوشمندسازی، کارآمد سازی، مردمی سازی و شفاف سازی به عنوان مهمترین مولفه های حرکت مجلس یازدهم بیان شد و ایشان به نماینده ها قول داد که از ظرفیت هیات رئیسه برای کمک به نمایندگان برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم، افزود: حضور بی آلایش، بی تکلف، مردمی و بدون تشریفات رئیس قوه مقننه در جمع های مختلف مردمی امید آفرین بود و از سویی نشان داد می‌توانیم مدل حرکتی را که فرماندهان دفاع مقدس پیشرو در میان مردم و  صف مقدم برای حل مسائل و مشکلات مردم حرکت می‌کردند را یک بار دیگر در سپهر سیاسی تکرار کنیم.

وی ادامه داد: نظارت های میدانی نمایندگان و رئیس مجلس بیانگر این است که می توانیم چهره های ماندگاری همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را در سپهر سیاسی در مدل کاملاً مشخص متناسب با نیازهای امروز احیا و تعریف کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان با نظارت های میدانی می‌توانند در کنار و همراه مردم برای پیگیری  مشکلات حضور داشته باشند، گفت: ما دغدغه ای در حوزه نگاه های تشریفاتی، زائد و اشرافی گری نداریم و مجلس یازدهم می تواند با این مدل نگاه و حرکت در پیگیری مطالبات مردم به صورت میدانی و با نظارت نقش خود را به صورت ویژه در پیشبرد برنامه ها ایفا کند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس محمدباقر قالیباف نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد