Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان‌های دیلم، گناوه، دشتستان، تنگستان، بوشهر و عسلویه در وضعیت قرمز هستند، دیر و کنگان در وضعیت نارنجی و جم و دشتی در وضعیت زرد هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان‌ها موقت است و ممکن است دچار تغییراتی شود، اضافه کرد: هم اکنون آمار بستری‌های کرونایی تا حدودی ثابت شده ولی خروجی‌های بیمارستانی و بهبودیافتگان در حال افزایش است که امید می‌رود که روند تعداد بستری‌ها کاهشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نقش تجمعات، سفرها و دورهمی ‌ها در گسترش کرونا اشاره کرد و ادامه داد: میزان اجرای پروتکل‌های بهداشتی نقش مهمی در افزایش یا کاهش ابتلاء و بستری‌های کرونایی دارد.

وی با بیان اینکه همواره دو هفته بعد از تعطیلات میزان بستری‌شدگان و فوتی‌ها افزایش می‌یابد افزود: در تعطیلات قبلی هم شاهد این موضوع بودیم و باید تا دو هفته منتظر باشیم که اتفاقی روی می‌دهد.

کشمیری بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا را دو هفته نخست مهرماه عنوان کرد و گفت: مدت ماندگاری واکسن آنفلوآنزا شش ماه است و اگر زودتر تزریق شود اثر آن زودتر پایان می‌یابد و زمینه ابتلای افراد به آنفلوآنزا فراهم می‌شود.

کد خبر 5015311

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند

بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

به گزارش تسنیم، وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا