Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@19:02:51 GMT

تنها چاره لیونل مسی شکایت از بارسلوناست

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۱۳۸۰

تنها چاره لیونل مسی شکایت از بارسلوناست

سخنگوی سابق بارسا و نامزد ریاست این باشگاه معتقد است لیونل مسی اگر بخواهد بارسا را ترک کند، چاره ای جز شکایت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ده روز از ارسال بوروفکس لیونل مسی به بارسا برای درخواست فسخ قرارداد و جدایی از این باشگاه گذشت اما او هنوز نتوانسته به هدفش دست پیدا کند چرا که باشگاه کاتالان تمایلی برای از دست دادن او ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مسی معتقد است بر اساس بندی در قراردادش بازیکن آزاد محسوب می شود ولی دوست دارد این جدایی دوستانه باشد. بارسلونا نیز در پاسخ گفته است که بند جدایی اختیاری او منقضی شده و هر باشگاهی او را می خواهد، باید 700 میلیون یورو پرداخت کند.

پدر مسی از دو روز پیش در بارسلونا حضور دارد و اکنون گفته می شود مسی ممکن است یک فصل دیگر و تا پایان قراردادش ماندنی شود.

 

تونی فریکسا در این رابطه به رادیو کاتالونیا گفت:« به عنوان یک وکیل از باشگاه خواستم بوروفکس مسی و نیز قرارداد او را ببینم و باید بگویم که مسی نمی تواند کار چندانی از پیش ببرد. طبیعی بود که موضع باشگاه سفت و سخت باشد و مانع جدایی اش شوند.»

 

 

 

 

فریکسا ادامه داد:« معتقدم همیشه حق با مشتری است و اگر مسی راهی غیر از ارسال بوروفکس را برای جدایی انتخاب می کرد، شاید بهتر به نتیجه می رسید و باشگاه با او موافقت می کرد. نمی خواهم بگویم وکلای مسی به او بد مشاوره داده اند یا خیر ولی او حالا چاره ای ندارد جز اینکه از باشگاه شکایت کرده و بتواند از فیفا اجازه جدایی اضطراری بگیرد. در این صورت اما بارسا هم متقابلا شکایت خواهد کرد و ریسک این وجود دارد که مسی و باشگاه بعدی او محکوم به پرداخت مبلغ هنگفتی شوند. هیچ باشگاهی چنین ریسکی نخواهد کرد.»

 

تونی فریکسا (سخنگو) بارسلونا لیونل مسی جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس

لیونل مسی به هر آنچه در فوتبال می‌خواسته رسیده و حال دست به کارهای جدیدی می‌زند!

طرفداری | لیونل مسی خبر از آغاز یک کسب و کار جدید داد.

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آژانتین با شکل و شمایلی بی‌سابقه از یک کارخانه تولید آب آشامیدنی بازدید کرد و خبر از شروع یک تجارت جدید داد. به نظر می‌رسد مسی در کارخانه تولید نوشیدنی‌های هیدراتاسیون که هدف آن پیش‌گیری از کم‌آبی و حفظ تعادل مایعات در بدن است، سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوق‌ستاره آرژانتینی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشت:

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه‌ بازدید کردیم تا روند پیشرفتمان را بررسی کنیم و به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی خودمان آگاه شویم. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم