Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – امام جمعه شهرستان قشم با محکوم کردن اهانت به پیامبر اعظم (ص) در یکی از نشریات فرانسوی، گفت: کشورهای اسلامی باید با اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اعظم (ص) مقابله کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهارداشت: مسلمانان جهان باید  با بصیرت و آگاهی خود اقدام  یکی از نشریات فرانسوی را محکوم نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه این هفته، با تقدیر از عزاداری‌های مردم ولایی قشم در ماه محرم که به بهترین نحو با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد اینگونه عزادرای‌ها را الگویی برای سایر فعالیت‌های اجتماعی و اداری برشمرد.

امام جمعه قشم افزود: خوشبختانه مردم قشم و هیئت‌های مذهبی در دو هفته گذشته از ماه محرم، بصیرت، رشد و پایبندی خود به اصول و اعتقادات دینی و قانونی بویژه توجه عملی به دستورات رهبر انقلاب را به نحو شایسته به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان: کار مردم با حاشیه‌سازی٬ اختلاف پراکنی و سیاسی بازی پیش نخواهد رفتامام جمعه بجنورد: چرا سند تحول آموزش‌وپرورش بعد از 9سال هنوز اجرایی نشده است؟نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران: استکبار به دنبال حذف تفکرات مذهبی از عقاید ملت ایران است

وی یاد شهدای 17 شهریور که در روند انقلاب اسلامی تاثیر گذار بودند و همچنین یاد و خاطره شهید محراب آیت‌الله مدنی به عنوان یک وزنه مهم در انقلاب که به دست منافقان به شهادت رسید را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم در ادامه با اشاره اهمیت فضای مجازی و نگاه رهبری به این مساله، ادامه داد: کم کاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسوولان مربوطه در این عرصه موجب گلایه است و شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک مطالبه اصولی باید در اسرع وقت با پهنای باند مناسب توسعه یابد.

شایان ذکر است؛ این نخستین نماز جمعه پس از اجرای پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به خاطر سلامت جان نمازگزاران در برابر ویروس کروناست که در شهر قشم با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

انتهای پیام/7558/ی

R7558/P/S6,1433/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان همدان: کار مردم با حاشیه‌سازی٬ اختلاف پراکنی و سیاسی بازی پیش نخواهد رفت امام جمعه بجنورد: چرا سند تحول آموزش‌وپرورش بعد از ۹سال هنوز اجرایی نشده است؟ نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران: استکبار به دنبال حذف تفکرات مذهبی از عقاید ملت ایران است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان همدان: کار مردم با حاشیه‌سازی٬ اختلاف پراکنی و سیاسی بازی پیش نخواهد رفت امام جمعه بجنورد: چرا سند تحول آموزش‌وپرورش بعد از ۹سال هنوز اجرایی نشده است؟ نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران: استکبار به دنبال حذف تفکرات مذهبی از عقاید ملت ایران است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ــ قزوین/ ۲۵ مصدوم و دو کشته تاکنون ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ قم| آموزش یکسان دانش‌آموزان زمینه توسعه عدالت آموزشی را فراهم کرد/ "شاد" فرصت مناسب برای بهبود یادگیری ۴ بی‌تدبیری دولت در حوزه گندم /‌ عرضه آزاد کالاهای وارداتی با ارز دولتی ۵ خطر بیخ گوش سلامتی مردم؛ توزیع و فروش ماسک‌های تاریخ مصرف گذشته خارجی در بازار شیراز ۶ اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ۷ کنایه سخنگوی شهر خودرو به حضور نماینده مردم مشهد در فینال حذفی؛ برای دیدن بازی‌های شهر خودرو به ورزشگاه نیامده بودند ۸ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم مهمترین اخبار استانها ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان خوزستان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران یزد | بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش قوانین به مردم است/ قانون تصویب می‌شود ولی آموزشی برای آن‌ها نداریم ۵۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در استان قزوین وجود دارد/افتتاح ۹ پروژه جدید تا آخر سال مهمترین اخبار تسنیم نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام قالیباف: اشتغال جوانان و تامین آب شرب اصلی‌ترین مطالبات مردم خوزستان است واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معین الدین سعیدی، نماینده مجلس، درباره علت به نتیجه نرسیدن لایحه حجاب به «انتخاب» گفت: ما در صحن مجلس درباره لایحه‌ی عفاف و حجاب دیگر بحثی نکردیم چون مشمول اصل 85 قانون اساسی شد و به کمیسیون مشترک ارجاع شد؛ دیگر در صحن مطرح نشد. قرار گذاشتند که چند نماینده از آن کمیسیون در صحن درباره موارد قانونی بحث کنند. الان هم در خود صحن و در خود جلسات رسمی مجلس، مطلقا بحثی درباره حجاب نشده و اخیراً تعداد 160 نفر از نمایندگان از طرح نور و اقدامات نیروی انتظامی حمایت کردند. با این وجود بحثی درباره طرح انجام نشده است. من بارها و بارها گفته‌ام که اولویت‌های مردم در موارد دیگری است که باید در مجلس و دستگاه‌های اجرایی برای آن‌ها فعال باشیم. با این وجود عده‌ای فکر می‌کنند حجاب اولویت جامعه است.

بنابر گزارش انتخاب، وی در ادامه در رابطه با برخورد کمیسیون اصل 85 با لایحه‌ی حجاب بیان کرد: ما تجربیات تلخی از ارجاع طرح‌ها به اصل 85 داشتیم. قانون جوانی جمعیت و صیانت از فضای مجازی بخشی از آن‌ها بوده است. این موضوعات بسیار کلی هستند و باید روی آن‌ها چکش کاری شود. به جای آنکه وقت مجلس برای آن‌ها صرف شود به کمیسیون ‌می‌روند. مهم‌ترین موضوعاتی که حساسیت جامعه را به دنبال دارد و مردم باید در جریان آن قرار بگیرند به اصل 85 ارجاع می‌شوند و در آنجا دیگر امکان پیشنهاد و نقد وجود ندارد. این موارد دیگر به صورت شفاف در اصل 85 مطرح نمی‌شوند و برخی از نمایندگان بر این مبنا در کمیسیون مشترک و پشت درهای بسته طرح را بررسی می‌کنند. قانون جوانی جمعیت که ایرادات جدی دارد هم در این کمیسیون تصویب شد.

او افزود: کنار هم گذاشتن عفاف و حجاب هم الزاماً درست نیست. معنای حجاب، الزاماً عفاف نیست؛ هیچ اشکالی بر عفت برخی افراد نمی‌توان گرفت. جالب است که در مناسبت‌های ملی، از همین افراد بی حجاب در صدا و سیما رونمایی می‌شود اما بعد از انتخابات، چنین مسأله‌ای فراموش می‌شود. در خصوص عموم مردم، سیره باید سیره‌ی حاج قاسم سلیمانی باشد که چه نگاهی بر جذب حداکثری داشتند. دفتر مقام معظم رهبری نیز تذکری نسبت به نوع برخورد با حجاب دادند. اختلاس چای دبش و باغ شمال تهران که بدون اطلاع امام جمعه به نام ایشان‌زده شد بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟

سعیدی درباره ادعا کیهان مبنی بر عدم نیاز برای قانون حجاب گفت: ما یک سری اصول درباره پوشش داریم؛ اگر صرفاً بحث قانون باشد، ما همین الان قانون منع استفاده از ماهواره را داریم، اما این قانون قابلیت اجرا دارد؟ قانون باید قابلیت اجرایی داشته باشد. حجاب بی تردید یک ضرورت شرعی و سیاسی است اما موارد متعددی داریم که ضروریت بیشتری دارند. بحث ربا در بانکداری خیلی مسأله‌ی مهم‌تری است. شبهات جدی مذهبی در این مورد وجود دارد. بحث معیشت و کوچک شدن سفره‌ی مردم و پرواز گوشت و مرغ از سفره‌ی مردم موضوع مهم‌تری است. بحث زباله گردی و معلولین و مسکن و کودکان کار اهمیت هزاربرابری دارند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902097

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟