Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سؤالی در خصوص بازگشایی مدارس از فردا و اقدامات شهرداری تهران برای آماده سازی مدارس و معابر اطراف مدارس، گفت: به طور طبیعی یکی از اقداماتی که جزو وظایف هر ساله شهرداری تهران قلمداد می‌شود موضوع نظافت،‌ مناسب سازی و به طور کلی آماده سازی شهر برای بازگشایی مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسیر هر ساله تلاش می‌شود تا  فضای سبز اطراف مدارس، مبلمان شهری، پیاده‌روها و حتی محل‌های توقف خودروی والدین دانش‌آموزان برای این مهم محیا و آماده سازی شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:‌ امسال یکی از برنامه‌های دیگر شهرداری این بوده است که با همکاری نهادها و سازمان‌ها احیانا دوره‌گردهایی که در اطراف مدارس اقدام به دستفروشی یا دوره گردی می‌کنند هم ساماندهی شوند تا خانواده دانش‌آموزان از این حیث نیز دچار مشکل و نگرانی نشوند.

عطایی در پاسخ به این که آیا شهرداری با توجه به آغاز سال تحصیلی برنامه ای برای ضدعفونی مدارس دارد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا، برنامه شهرداری تهران این بود که فضاهای عمومی را به صورت خودجوش و آن فضاهایی که مردم احساس نیاز می‌کردند را با درخواست مردم ضدعفونی کند. 

وی گفت: در همین راستا به نواحی شهرداری تهران اعلام شده بود که اگر مدرسه‌ای اعلام نیاز کرده و درخواست ضد عفونی کلاس‌های درس و یا فضاهای عمومی مدرسه را داشت اطلاع دهند تا ورود کرده و اقدام به ضدعفونی کنیم.

کد خبر 546141 برچسب‌ها شهرداری كرونا در ايران مدرسه و مدارس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری كرونا در ايران مدرسه و مدارس تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • آغاز احداث مترو رباط کریم