Web Analytics Made Easy - Statcounter

دغاغله گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در بحث کرونا انتظار این چنین استقبال مطلوبی را در مرحله استانی مسابقات قرآن نداشتیم و رقابت‌های بسیار زیبا و جذابی را میان جوانان حافظ و قاری در این مرحله را شاهد بودیم.

«مهدی دغاغله» در حاشیه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی این دوره از مسابقات با همه سختی‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داور بین‌المللی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان افزود: خوشبختانه با توجه به مشکلات پیش آمده انتظار این استقبال مطلوب در مرحله استانی را نداشتیم و رقابت‌های بسیار زیبا و جذابی را میان جوانان حافظ و قاری در این مرحله را شاهد بودیم.

 

وی با بیان اینکه این مرحله از سطح مطلوبی برخوردار است اضافه کرد: امیدواریم که برگزیدگان این دوره از مسابقات نمایندگان شایسته‌ای برای خوزستان در مسابقات کشوری باشند و نتایج مطلوبی را کسب کنند.

 

دغاغله بر لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه برگزیدگان این مسابقات تاکید کرد و یاد آور شد: اگر کسب رتبه‌های مطلوب در کشور برای ما حائز اهمیت است باید کارگاه‌های تقویتی ویزه متسابقین برگزار کنیم که قطعا با برگزاری این کارگاه نتایج بهتری را کسب می‌کنیم.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مهدی دغاغله کارگاه آموزشی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی