Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بار دیگر بر مخالفت با پروژه مد نظر محور صهیونیستی آمریکایی ارتجاع عرب برای اسکان آوارگان فلسطینی در خارج از سرزمین مادری و غصب شده آنها تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه وی با سرلشکر عباس ابراهیم فرمانده سازمان امنیت لبنان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مسائل مهمی که برای دو طرف اهمیت داشت از جمله طرحهایی که مسئله فلسطین را هدف قرار داده، بررسی شد. اوضاع انسانی و اجتماعی آوارگان فلسطینی در لبنان هم در این دیدار بررسی شد.

لبنان|دیدار هنیه با نبیه بری در بیروتهنیه: تصمیم ما شکستن محاصره ظالمانه نوار غزه به هر شیوه ممکن است

هنیه تاکید کرد لبنان قدرتمند، قدرت استراتژیکی ملت و مسئله فلسطین  است.

رئیس دفتر سیاسی حماس بار دیگر بر مخالفت با «اسکان، کوچاندن و وطن جایگزین» برای آوارگان فلسطینی تاکید کرد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فلسطین لبنان اسماعیل هنیه بیشتر بخوانید... هنیه : مقاومت لبنان بینی دشمن را به خاک مالید/ گزینه ما مقاومت فراگیر با تمام اشکال آن است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هنیه : مقاومت لبنان بینی دشمن را به خاک مالید/ گزینه ما مقاومت فراگیر با تمام اشکال آن است واژه های کاربردی مرتبط فلسطین لبنان اسماعیل هنیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ترامپ سربازان آمریکایی کشته‌شده در جنگ را «بازنده» و «احمق» توصیف کرد ۲ نشریات ترکیه| دلار از ۷.۴۳لیره گذشت/ داود اوغلو: اردوغان منتظر غافلگیری باغچلی باشد ۳ چندین سناتور آمریکایی خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه شدند ۴ رهگیری دو جنگنده آمریکایی و انگلیسی از سوی یک جنگنده روسی بر فراز دریای بارنتس ۵ واکنش شدید فرانسه به تحریم آمریکا علیه دادگاه لاهه ۶ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۷ زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد ۸ سقوط جنگنده چینی در تایوان+فیلم مهمترین اخبار بین الملل بیانیه پایانی نشست گروههای فلسطینی/ تشکیل کمیته ملی یکپارچه برای رهبری مقاومت همه جانبه نیویورک‌تایمز: نتانیاهو به فروش تسلیحات به امارات رضایت داده است گزارش|میانجیگری ناتو بین ترکیه و یونان در شرق مدیترانه به کجا می‌رسد؟ شهرداران آمریکایی: تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال غیرقانونی است مهمترین اخبار تسنیم نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین لبنان اسماعیل هنیه فلسطین لبنان اسماعیل هنیه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد