Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک مقطعی نیمه‌سنگین و سنگین در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان هستیم.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در محدوده پل‌سفید محور سوادکوه، افزود: شاهد تردد روان خودروها در محور کیاسر هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال تا فردا ادامه خواهد داشت اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسوول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: قرار بود محور هراز روز جمعه یک‌طرفه شود که باتوجه به وضعیت ترافیکی اعمال این محدودیت لغو شد.

قدمی به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس اشاره کرد و افزود:  تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ امروز از کرج ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از مرزن‌آباد به سمت کرج ـ تهران یک‌طرفه می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری به محورهای شمال،گفت: مرکز  کنترل پلیس راه با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جاده هراز جاده کندوان وضعیت ترافیکی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران