Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تراکتور پس از بالای سر بردن جام قهرمانی جام حذفی امروز وارد تبریز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بازیکنان تیم تراکتور که روز گذشته در مشهد موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور شده بودند، امروز (جمعه) به تبریز برگشتند.

*اعضای تیم تراکتور قرار بود ساعت 9 صبح به تبریز برسد، اما این اتفاق با 2 ساعت تاخیر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هواپیمای بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای تیم تراکتور حدود ساعت 11 در فرودگاه شهید مدنی تبریز به زمین نشست.

*هواداران تیم تراکتور استقبال پرشوری از بازیکنان تیم‌شان داشتند.

*در این میان، هواداران تراکتور به شیوه‌های خاص خود سرود قهرمانی خوانده و به شادی پرداختند.

*استاندار آذربایجان شرقی به همراه مالک باشگاه تراکتور در فرودگاه تبریز حاضر شده و از اعضای تیم قهرمان جام حذفی استقبال کردند.

جشن قهرمانی تراکتوری‌ها به روایت تصویر/ پدر زنوزی هم از مدال قهرمانی بی‌نصیب نماند!جام قهرمانی به تیم تراکتور اهدا شد/ از اشتباه سلطانی‌فر تا صحبت‌های درگوشی الهامیحاشیه دیدار استقلال - تراکتور| حضور وزیر ورزش و درگیری مربی استقلال با ناظر بازی

*مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در فرودگاه تبریز محبوب‌ترین بازیکنان بودند و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. همچنین محمدرضا زنوزی مطلق نیز برخورد گرمی با آنها داشت.

*پس از اتمام مراسم استقبال در فرودگاه، هواداران تیم تراکتور راهی ورزشگاه بنیان دیزل شدند تا جشن قهرمانی را در این استادیوم برگزار کنند.

*بانوان هوادار تراکتور نیز در این جشن قهرمانی حاضر شده و در کنار سایر خانواده‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

*مالک باشگاه تراکتور به همراه مدیرعامل این باشگاه با جام قهرمانی این تیم در ورزشگاه بنیان دیزل دور افتخار زدند.

*محمدرضا زنوزی، ساکت الهامی و مسعود شجاعی در ورزشگاه بنیان دیزل برای دقایقی با هواداران صحبت کردند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

*مراسم جشن قهرمانی و استقبال از اعضای تیم تراکتور در حالی برگزار شد که در این دو مراسم خبری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبود.

انتهای پیام/114/ف

R7887/P/S6,47/CT7 بیشتر بخوانید... محمودی: تراکتور اگر مثل نیمه اول بازی می‌کرد، استقلال نمی‌توانست گل بزند/ این تیم با جدایی یک نفر بالا و پایین نمی‌شود جشن قهرمانی تراکتوری‌ها به روایت تصویر/ پدر زنوزی هم از مدال قهرمانی بی‌نصیب نماند! جام قهرمانی به تیم تراکتور اهدا شد/ از اشتباه سلطانی‌فر تا صحبت‌های درگوشی الهامی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... محمودی: تراکتور اگر مثل نیمه اول بازی می‌کرد، استقلال نمی‌توانست گل بزند/ این تیم با جدایی یک نفر بالا و پایین نمی‌شود جشن قهرمانی تراکتوری‌ها به روایت تصویر/ پدر زنوزی هم از مدال قهرمانی بی‌نصیب نماند! جام قهرمانی به تیم تراکتور اهدا شد/ از اشتباه سلطانی‌فر تا صحبت‌های درگوشی الهامی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ــ قزوین/ ۲۵ مصدوم و دو کشته تاکنون ۳ گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران ۴ ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند ۵ قم| آموزش یکسان دانش‌آموزان زمینه توسعه عدالت آموزشی را فراهم کرد/ "شاد" فرصت مناسب برای بهبود یادگیری ۶ جزئیات بازگشایی مدارس در استان بوشهر اعلام شد/ بیشتر مناطق وضعیت قرمز و نارنجی دارند ۷ سخنگوی کمیسیون بهداشت: دولت از اتخاذ تصمیم‌های عجولانه تا رسیدن به یک شیوه نامه دقیق پرهیز کند ۸ اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس مهمترین اخبار استانها ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران گیلان| گام‌های محکم پدافند هوایی ارتش در بومی‌سازی تجهیزات؛ دشمن قادر به مقابله با ایران در عرصه نظامی نیست یزد | بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش قوانین به مردم است/ قانون تصویب می‌شود ولی آموزشی برای آن‌ها نداریم مهمترین اخبار تسنیم نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم تراکتور تراکتوری ها جشن قهرمانی جام قهرمانی اعضای تیم رئیس مجلس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد