Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:40:15 GMT

مدافع منچستر در نقش یک قهرمان با دستگیری سارق

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۲۶۶

مدافع منچستر در نقش یک قهرمان با دستگیری سارق

مدافع سوئدی منچستریونایتد وقتی متوجه سرقت از یکی از اقوام نزدیکش شد، خیلی زود توانست سارق را دستگیر کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور لیندلوف مدافع منچستریونایتد، درباره تعقیب و گریز و دستگیری سارقی صحبت کرده که در تلاش برای دزدیدن کیف خاله 90 ساله او بوده است. لیندلوف در زمانی که برای استراحت به سوئد برگشته بود، متوجه دزدیده شدن کیف یکی از اقوام مسن خود شد و سارق نیز با دوچرخه سعی در دور شدن از محل سرقت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این بازیکن 26 ساله ترجیح داد به جای ایستادن و تماشا کردن این اتفاق به تعقیب دزد پرداخته و موفق شد که او را دستگیر کرده و تا زمان رسیدن پلیس در گوشه‌ای نگه دارد.

 

در حالی که کار او انگار بخشی از یک فیلم است، خودش چندان آن را بزرگ نمی‌کند و تاکید دارد که این اتفاق بر اساس یک غریزه طبیعی رخ داده است. لیندلوف به اسپرت بلدت گفت:« من زیاد فکر نکردم. تنها می‌خواستم به خاله‌ام کمک کنم کیفش را پس بگیرد. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. دوست داشتم بار دیگر کیف و محتویات داخلش را به خاله‌ام برسانم. چیزی بیشتر از این رخ نداد و من فقط می‌خواستم به خانواده‌ام کمک کنم.»

منچستر یونایتد سوئد تیم ملی سوئد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد سوئد تیم ملی سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان