Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:28:17 GMT

رسمی؛ لیونل مسی پاسخ لالیگا را داد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۲۹۹

رسمی؛ لیونل مسی پاسخ لالیگا را داد

لیونل مسی با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد که بند فسخ 700 میلیون یورویی او دیگر قابل اعتبار نیست.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی هفته گذشته به شکلی رسمی از بارسلونا تقاضای جدایی کرد ولی به دلیل مخالفت باشگاه کاتالان، هنوز موفق به این کار نشده است. مسی معتقد است قراردادش به اتمام رسیده و بر اساس بندهایی در قرارداد، می تواند فسخ کند ولی بارسا برای فروش او 700 میلیون یورو می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پدر مسی دو روز پیش وارد بارسلونا شد و همان شب در جلسه ای با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا هم شرکت کرد که به نتیجه ای ختم نشد. خورخه مسی دیروز در مصاحبه با دپورتس کواترو تایید کرد که احتمال ماندنی شدن پسرش وجود دارد و ممکن است او یک سال دیگر هم بماند و سپس راهی تیمی دیگر شود.

مسی دوست داشت این جدایی دوستانه باشد ولی بارسلونا هرگز حاضر نشد موضع خود را تغییر دهد و تاکید داشت که او باید بماند.

 

ساعتی پیش اعلام شد که پدر مسی در جلسه ای با وکلای این بازیکن شرکت کرده و سپس قرار بود بیانیه ای در پاسخ به لالیگا منتشر شود. اتحادیه لالیگا در این قضیه جانب باشگاه بارسلونا را گرفته بود و تاکید داشت که بند فسخ اختیاری مسی منقضی شده است. بندی که تا 10 ژوئن اعتبار داشت ولی به دلیل طولانی شدن فصل در پی شیوع کرونا، مسی معتقد است این تاریخ نیز  قابل جا به جایی است.

گمانه زنی ها حکایت از این داشت که مسی در این بیانیه ماندنی شدنش را تایید خواهد کرد اما اینطور نشد.

 

 

 

 

دقایقی پیش بیانیه رسمی لیونل مسی صادر شد و در آن، پدرش خورخه مسی ادعای لالیگا مبنی بر اینکه در قراردادش بند فسخ 700 میلیون یورویی وجود دارد را رد کرد. در این بیانیه قید شده است که در صورتی که او بخواهد از بند فسخ اختیاری خود استفاده کند، بند فسخ 700 میلیون یورویی فاقد اعتبار خواهد بود.

مسی بیانیه منتشر شده توسط لالیگا را یک جانبداری آشکار از سوی این اتحادیه عنوان کرده است. مسی در این بیانیه تاکید کرده است که بند فسخ اختیاری او تا 10 روز پس از پایان فصل اعتبار داشت(فصلی که خیلی دیر و دو هفته پیش به اتمام رسید) و درک نمی کند چرا بارسلونا و لالیگا با این موضوع مخالف هستند.

 

به این ترتیب مسی همچنان معتقد است که بر اساس بند موجود در قراردادش می تواند آزادانه جدا شود و باشگاه خواهان نیازی به پرداخت 700 میلیون یورو ندارد. او البته هنوز به طور شفاف مشخص نکرده که برای آینده اش چه تصمیمی خواهد گرفت و ماندن یا رفتن او همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی بند فسخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم