Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهر سازی در رابطه با سو استفاده از کد رهگیری برای عدم پرداخت مالیات خانه های خالی، گفت: کسی نمی‌تواند فریبمان دهد.

«محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، در رابطه با سوءاستفاده از کد رهگیری برای عدم پرداخت مالیات خانه‌های خالی گفت: در مقطعی می‌توانستند چنین کاری را انجام دهند اکنون دیگر دوره آن گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق دسترسی هایی که به اطلاعات و کدهای ملی داریم می دانیم، چه کسانی چه کار می کنند و درامد و شغل‌شان چیست. هیچ‌کس نمی تواند فریب‌مان دهد. سامانه‌های اطلاعاتی که به هم متصل شده کمک می کند تا بتوانیم، تشخیص درست دهیم.

او ادامه داد: در قانون مالیات بر خانه خالی، یک تکلیف داریم که سامانه جامع املاک و اسکان را ایجاد و فعال و بارگذاری کردیم و پیامک برای مالکینی که واحد مسکونی  دارند، ارسال شده است. فضا و شرایط به گونه ای است که در مسیر حرکت می کنیم. طرح مالیات بر خانه های خالی که نمایندگان به دنبال آن هستند در جهت ارتقا قانون قبلی است و به بهبود قانون، کمک می کند.

اسلامی در رابطه با کٌندی اعطای وام ودیعه مسکن گفت: این اعطا مقداری کٌند صورت می‌گیرد زیرا تازه شروع شده است، ولی چند روزی است که  مقداری شتاب گرفته و خواهد گرفت./برنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟

اگر شما هم ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید و می‌خواهید بدانید با این مبلغ در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی می‌توانید یک واحد ۸۰ متری ۵ ساله را در محله نعمت‌آباد رهن کامل کنید. همچنین می‌توانید یک واحد ۸۰ متری نوساز را در محله جیحون با کرایه ماهیانه ۱۷ میلیون تومان اجاره کنید.

واحد دیگری در خانی‌آباد با متراژ ۴۵ متر و سن ۱۰ سال با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی و کرایه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

آپارتمان ۷۲ متری در شهرک غرب در حالی ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومان و کرایه ۱۷ میلیون تومان، اجاره داده می‌شود.

در محله افسریه تهران نیز با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید یک واحد آپارتمان ۱۸ ساله را با متراژ ۷۲ متر اجاره کنید.

یک آپارتمان ۱۰۰ متری ۱۴ ساله در دروازه شمیران با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۱۸ میلیون تومان کرایه، اجاره داده می‌شود.

برای اجاره یک آپارتمان ۷۵ متری ۱۸ ساله با دو اتاق خواب در مرزداران به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید. کرایه این واحد ماهیانه ۹ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر در محله‌های مختلف تهران جدول زیر بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران