Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:51:02 GMT

مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۴۲۱

مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس ستاد "پروژه مهر" استان اصفهان از تأخیر در بازگشایی مدارس شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، فلاورجان و نجف‌آباد خبر داد و گفت: به علت پر خطر بودن این مناطق، فعالیت مدارس این شهرستان‌ها با یک‌هفته تأخیر آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

محمدرضا ناظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به تأخیر در بازگشایی مدارس چهار شهرستان استان اظهار داشت: مدارس شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و فلاورجان به علت شرایط پر خطر شیوع کرونا با یک هفته تأخیر کار خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق بند 2 بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر عدم فعالیت حضوری مدارس در مناطق پرخطر و طبق اعلام ستاد استانی کرونا مدارس 4 شهرستان استان با تأخیر یک هفته‌ای بازگشایی می‌شوند.

گزارش| اعلام وضعیت قرمز در 5 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سندبازگشایی مدارس در ایلام و دغدغه اولیاء دانش آموزان که نباید از آن گذشتجزئیات بازگشایی مدارس در استان بوشهر اعلام شد/ بیشتر مناطق وضعیت قرمز و نارنجی دارند

رئیس ستاد پروژه مهر استان اصفهان با بیان اینکه "امروز جمعه چهاردهم شهریورماه جلسه ستاد استانی کرونا تشکیل شد" گفت: در این جلسه چهار شهرستان اصفهان، خمینی‌شهر، فلاورجان و نجف‌آباد پرخطر اعلام شدند.

ناظم‌زاده تصریح کرد: مدارس این چهار شهرستان با یک هفته تأخیر فعالیت حضوری خود را آغاز می‌کنند ولی آموزش‌های غیرحضوری و آنلاین آنها از فردا شنبه برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/166/س

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... جزئیات بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد جزئیات بازگشایی مدارس در همدان اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جزئیات بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد جزئیات بازگشایی مدارس در همدان اعلام شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ــ قزوین/ ۲۵ مصدوم و دو کشته تاکنون ۳ گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران ۴ ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند ۵ قم| آموزش یکسان دانش‌آموزان زمینه توسعه عدالت آموزشی را فراهم کرد/ "شاد" فرصت مناسب برای بهبود یادگیری ۶ جزئیات بازگشایی مدارس در استان بوشهر اعلام شد/ بیشتر مناطق وضعیت قرمز و نارنجی دارند ۷ سخنگوی کمیسیون بهداشت: دولت از اتخاذ تصمیم‌های عجولانه تا رسیدن به یک شیوه نامه دقیق پرهیز کند ۸ اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس مهمترین اخبار استانها ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران گیلان| گام‌های محکم پدافند هوایی ارتش در بومی‌سازی تجهیزات؛ دشمن قادر به مقابله با ایران در عرصه نظامی نیست یزد | بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش قوانین به مردم است/ قانون تصویب می‌شود ولی آموزشی برای آن‌ها نداریم مهمترین اخبار تسنیم نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام مقصر افت ارزش ریال کیست؟/ دولت روحانی کاهش ارزش پول ملی را به اوج رسانده است با قهرمان جام حذفی از فرودگاه تا جشن قهرمانی/ در جشن تراکتوری‌ها چه گذشت؟ + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جزئیات بازگشایی مدارس یک هفته تأخیر چهار شهرستان دانش آموزان مدارس چهار رئیس مجلس اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به تداوم بارندگی در استان هشدار داد: دامداران، کشاورزان و مزرعه داران ماهی در این بارش ها خسارت هایی را متحمل می شوند که با بیمه کردن بخشی از این خسارت ها جبران می شود. علیرضا نیکروز تاکید کرد: تکرار سامانه بارشی تا پایان سال دور از انتظار نیست و ضرورت داد عشایر، کشاورزان اعم از باغداران، صیفی جات و حتی شیلات استان بیمه محصول خود را جدی بگیرند تا بخشی از خسارت ها با بیمه جبران شود. وی با اشاره به خسارت های سامانه بارشی سه روز گذشته گفت: علاوه بر خسارت های محصولات کشاورزی در شهرستان گچساران و باشت برخی راه های روستایی شهرستان کهگیلویه مسدود شده است که همکاران راهداری در حال بازگشایی آنها هستند. نیکروز با اشاره به ریزش جاده پاتاوه- دهدشت حد فاصل "قلعه دختر" و "قلعه گل" (همجوار روستای "دشت قاضی") ادامه داد: بلافاصله پس از ریزش، این جاده ملی بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به دیگر خسارت های بارندگی در استان گفت: راه های عشایری و برخی از عشایر ما دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران هلال احمر استان کمک های لازم را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • حمله گرگ به گله گوسفند در کوه‌های شرقی سمیرم
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد