Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@17:55:25 GMT

ستاره پرسپولیس برای امضای قرارداد راهی قطر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۴۴۲

ستاره پرسپولیس برای امضای قرارداد راهی قطر شد

به گزارش افکارنیوز،

مهدی ترابی هفته گذشته قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به دلیل دریافت نکردن ۹۰ درصد مطالباتش قبل آخرین بازی فصل این تیم فسخ کرد اما مهدی رسول پناه پس از اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد توسط این بازیکن مدعی شد که مهدی ترابی مشکلی دارد که با رفع آن احتمال دارد به پرسپولیس بازگردد.

اخبار ورزشی- مشکل ترابی که رسول پناه اشاره ای به آن نکرد امضای پیش قرارداد وی با یک باشگاه قطری بود اما اگر بلیت و ویزا از سوی این باشگاه برای ترابی صادر نمی‌شد، این امر به معنی انصراف قطری ها از جذب هافبک ملی پوش پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود باشگاه قطری خواهان ترابی بلیت سفر به دوحه و ویزای این کشور را برای وی صادر کرد تا این بازیکن روز گذشته برای عقد قرارداد نهایی به قطر برود.

شنیده می شود باشگاه العربی مقصد نهایی ترابی است و وی به زودی با این باشگاه قرارداد امضاء می کند تا به تیمی که به تازگی مهرداد محمدی را جذب کرده بپیوندد اما با توجه به پر بودن فهرست بازیکنان خارجی العربی باید دید مسئولان این باشگاه برای جذب ترابی چه راهکاری را در نظر می گیرند.

از طرفی پیج های هواداری الدحیل با انتشار خبری مدعی شدند مهدی ترابی در راه الدحیل است و با توجه به آسیب دیدگی  ادمیلسون بلژیکی، وی در لیست آسیایی این تیم می‌شود زیرا این هافبک اروپایی به دلیل مصدومیت دو ماه از میادین دور است و از فهرست آسیایی الدحیل خط خورده است.

در صورت تحقق این امر ترابی حدود سه هفته دیگر باید همراه با رامین رضائیان مقابل تیم سابق خود (پرسپولیس) قرار بگیرد.

البته وی پیشنهادی هم از تیم الخور قطر دریافت کرده و باید دید در نهایت از بین این سه تیم با کدام یک قرارداد می بندد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس قطر مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان

وزیر نفت گفت: وزارت نفت تاکنون یک‌هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت نفت اکنون در مقابل خود 130 میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام با تعداد 300 پروژه و یکصد پروژه جدید دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آن‌ها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم.

وزیر نفت ادامه داد: وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته است و هزار قرارداد با بیش از 670 شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده‌ است.

اوجی با بیان اینکه وزارت نفت در سال 1402 در موضوع ساخت کالا برای بار اول در میان دستگاه‌های اجرایی کشور مقام نخست را کسب کرد، گفت: پارسال از واردات 200 قلم کالای مهم صنعت نفت که در داخل تولید می‌شد، جلوگیری کردیم.‌

وی خطاب به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی صنعت نفت اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای شما در این صنعت وجود ندارد؛ الحمدالله اواخر سال 1402 وزارت نفت 20 میلیارد دلار در طرح ملی فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی، 13 میلیارد دلار در توسعه میدان‌های نفتی و 6 میلیارد دلار با شرکت‌های پتروشیمی برای توسعه 16 مخزن گازی با اتکا به توان داخلی قرارداد امضا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • امضای یک هزار قرارداد با شرکت های دانش بنیان
  • امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب
  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد