Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:32:41 GMT

بازدید موسوی از محل برگزاری مسابقات جام حذفی تنیس

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۵۱۴

بازدید موسوی از محل برگزاری مسابقات جام حذفی تنیس

امیر حسین موسوی در آستانه برگزاری ادامه مسابقات جام حذفی از دهکده ورزشی چهار باغ البرز دیدن کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی هیئت تنیس استان البرز، امیرحسین موسوی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس به همراه جعفر سهرابی عضو کمیته مسابقات فدراسیون و دبیر هیئت تنیس البرز از امکانات مجموعه دهکده ورزشی چهارباغ برای برگزاری مسابقات جام حذفی آقایان کشور بازدید و بر تامین تجهیزات و امکانات بهداشتی مورد نیاز تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مجموعه تنیس دهکده ورزشی را بسیار زیبا و کامل و با توجه به امکان اسکان بازیکنان، مناسب برای برگزاری مسابقات گوناگون توصیف کرد و اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم باقیمانده، طی ۵ روز با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاچی برگزار خواهد شد.  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان مغلوب حریف رومانیایی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک 11 بر 9 به سود یونسکو دارنده رنکینگ 78 دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان با نتیجه 11 بر 4 نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از 12 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر است.

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور