Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هر چند بسان هر سال و هر دوره حضور روی فرش قرمز و قرار گرفتن برابر دوربین عکاسان و خبرنگاران یکی از بخش‌های اصلی ونیز است اما این دوره به دلیل شیوع کرونا یک مورد ویژه دیگر به لباس هنرمندان و ستاره‌ها افزوده شده است. اگر هر سال همه با لباس‌های پرزرق و برق خود فخر می‌فروختند، امسال ماسک هم به جمع مدها افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه کسی مثل کیت بلانشت در مقام رئیس هیات داوران بخش مسابقه بین‌الملل ترجیح داده است با ساده‌ترین ماسک موجود در بازار پا روی فرش قرمز بگذارد اما هستند کسانی که برای هماهنگ شدن ماسک با لباس‌ها از مدتی پیش برنامه‌ریزی کرده و نقشه ریخته‌اند.

کد خبر 546172 برچسب‌ها كروناويروس مد سینما جشنواره ونیز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس مد سینما جشنواره ونیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

به گزارش ایسنا، سریال نوبت لیلی «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و ۲۹ می تا ۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیسن آلمان برگزار خواهد شد.  

«نوبت لیلی» پیش از این از جوایزه "British Awards" در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره "skiptown" در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

«نوبت لیلی» سریال اختصاصی پلتفرم نماوا بوده است.

مهدی شیرزاد، سرپرست نویسندگان و مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی نیز نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی