Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول بسیج سازندگی کوهدشت با اشاره به توزیع ۴۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده توسط گروه‌های جهادی این شهرستان گفت: تمام مدارس شهر کوهدشت گندزدایی می‌شود. - اخبار استانها -

سروان محمدکاظم رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: در دهه نخست محرم 5 هزار پرس غذای گرم با همکاری کمیته‌ امداد و یکی از مؤسسات خیریه  بین مناطق محروم این شهرستان توزیع شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال با وجود شیوع کرونا تلاش کردیم که تهیه و توزیع غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، افزود: 4 هزار پرس غذای گرم با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و هم‌چنین هزار پرس توسط حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب کوهنانی بین نیازمندان توزیع شده‌ است.

25 هزار جهادگر در قالب 750 گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شد 85 گروه جهادی بسیج کارگری استان مرکزی برای مقابله با کرونا ساماندهی شد 1500 گروه جهادی کرمانشاه در مبارزه با کرونا ویروس فعالیت می‌کنند + تصاویر

مسئول بسیج سازندگی کوهدشت با اشاره به فرارسیدن ماه مهر در شرایط کرونایی عنوان کرد: گندزدایی و ضدعفونی مدارس سطح شهر کوهدشت از روز 11 شهریور شروع شده‌ است و تا پایان شهریور تمام مدارس توسط گروه‌های جهادی دانشجویی، دانش‌آموزی و حوزه‌های مقاومت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 300 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در کوهدشت بیان کرد: در حال حاضر گروه‌های جهادی این شهرستان در بخش‌هایی مانند  ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی در مناطق محروم  فعالیت می‌کنند.

رستمی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوهدشت گفت: 11 گروه جهادی چهار نفره برای مقابله با آتش‌سوزی  اراضی ملی در اختیار اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گذاشته شده‌ است.

انتهای پیام/ 644/ف

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... طبخ ۱۴ دیگ حلیم در دزفول از سوی گروه جهادی بسیج شهیدمدافع حرم علیرضا حاجیوند قیاسی + تصاویر ۷۳ گروه جهادی استان خراسان رضوی ماسک تولید می‌کنند دانش‌آموزان بسیجی در قالب گروه جهادی مدارس نقاط محروم بوشهر را نوسازی کردند‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طبخ ۱۴ دیگ حلیم در دزفول از سوی گروه جهادی بسیج شهیدمدافع حرم علیرضا حاجیوند قیاسی + تصاویر ۷۳ گروه جهادی استان خراسان رضوی ماسک تولید می‌کنند دانش‌آموزان بسیجی در قالب گروه جهادی مدارس نقاط محروم بوشهر را نوسازی کردند‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ــ قزوین/ ۲۵ مصدوم و دو کشته تاکنون ۳ گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران ۴ ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند ۵ جزئیات بازگشایی مدارس در استان بوشهر اعلام شد/ بیشتر مناطق وضعیت قرمز و نارنجی دارند ۶ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه : مجازی یا حضوری از فردا سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود ۷ گزارش تسنیم نتیجه داد؛ یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به محله خیابان کارگر کاشان تخصیص یافت ۸ بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد مهمترین اخبار استانها ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران گیلان| گام‌های محکم پدافند هوایی ارتش در بومی‌سازی تجهیزات؛ دشمن قادر به مقابله با ایران در عرصه نظامی نیست یزد | بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش قوانین به مردم است/ قانون تصویب می‌شود ولی آموزشی برای آن‌ها نداریم مهمترین اخبار تسنیم نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی مردم با نگاه بلند مدت وارد بازار سرمایه شوند/ اگر شرکتی ۱۰ روز پشت هم ۵ درصد مثبت خورد باید شک کنید بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام مقصر افت ارزش ریال کیست؟/ دولت روحانی کاهش ارزش پول ملی را به اوج رسانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه جهادی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری