Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@00:02:31 GMT

بالاخره امارات به اف35 می‌رسد یا نه؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۲۷۱۹

بالاخره امارات به اف35 می‌رسد یا نه؟

در حالی که نیویورک تایمز از ابراز رضایت و توافق بنیامین نتانیاهو در زمینه فروش تسلیحات نظامی آمریکا به امارات متحده عربی خبر داده ، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه در بیانیه‌ای ادعا کرد که این اخبار درست نیست.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هاآرتص، دفتر نتانیاهو در بیانیه ای گزارش نیویورک تایمز را در مورد آن که وی پشت درهای بسته تصمیم گرفته است که با برنامه ایالات متحده برای فروش سلاح های پیشرفته به امارات متحده عربی مخالفت نکند، رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بیانیه، تکرارهای ادعای دروغ علیه نتانیاهو واقعیت ندارد. در هیچ مرحله مذاکرات با ایالات متحده که منجر به عادی سازی روابط با امارات متحده عربی در 13 آگوست (23 مرداد) شد، نخست وزیر اظهار رضایت برای فروش سلاح های پیشرفته به امارات را اعلام نکرد. 

روزنامه نیویورک تایمز روز جمعه نوشت: نتانیاهو به رغم مخالفت علنی با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به امارات در محافل خصوصی در مورد این اقدام اظهار رضایت داشته است.

نیویورک تایمز به نقل از منابع خود نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از انتشار علنی خبر عادی سازی با امارات در اواخر ماه گذشته، با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به این کشور به توافق رسیده بود. 

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در ماه آگوست (مرداد) اعلام کرد که امارات برای پایان دادن به تصمیم نتانیاهو برای الحاق بخشی از کرانه باختری، رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسد.

پس از اعلام عادی سازی روابط میان امارات و اسرائیل، دولت ترامپ خواهان فروش تسلیحات نظامی به امارات از جمله جنگنده‌های اف ۳۵ و هواپیماهای بدون سرنشین است.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی پنجشنبه ۲۳ مردادماه با انتشار بیانیه‌ مشترکی اعلام کردند: ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

سران سعودی و امارات در سال‌های اخیر برای ارتباط با صهیونیست‌ها تلاش‌های زیادی کرده‌اند که با روی کار آمدن «دونالد ترامپ» در آمریکا در سال ۲۰۱۵ میلادی این روند، سرعت بیشتری به خود گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نتانیاهو امارات جنگنده اف ۳۵ فروش تسلیحات نظامی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد