Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه در درازمدت امارات به خاطر برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی دچار انزوا خواهد شد، گفت: نارضایتی‌ها در این کشور حتماً تشدید می‌شود. تاریخ انتشار: 20:01 - 14 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۷۸۱

حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر و تلاش‌های ناموفق وزیر خارجه رژیم تروریست آمریک در متقاعدسازی کشور‌های عربی منطقه برای برقراری ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی بیان داشت: امارات یکی از شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس است که بعد از سه سال مذاکرات پنهانی، رابطه خود را با رژیم صهیونیستی آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: اخیراً پرواز نخستین هواپیما از تل‌آویو به امارات در حالی انجام شد که ٧٠نفر از مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در این پرواز حضور داشتند؛ پس از این پرواز دو انفجار در امارات رخ داد و این نشان می‌دهد، مردم این کشور نسبت به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حساسیت دارند و مخالف این رابطه هستند.

وی عنوان کرد: فشار‌های آمریکا به امارات باعث شده تا در این بازه زمانی روابط امارات و صهیونیستی آغاز شود، زیرا ترامپ نیازمند برگ برنده انتخاباتی بود تا از حمایت لابی صهیونیستی در انتخابات این کشور بهره‌مند شود.

هانی‌زاده گفت: در روز‌های اخیر، کوشنر داماد ترامپ به برخی کشور‌های منطقه سفر کرد و پیشنهاد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مطرح کرد؛ احتمالا در دو ماه آینده بحرین، عربستان و عمان هم رابطه خود با رژیم صهیونیستی را آشکار خواهند کرد.

وی افزود: در درازمدت امارات بخاطر برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی دچار انزوا خواهد شد، نارضایتی‌ها در این کشور تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید:  خیزش‌های اسلامی و عادی‌سازی روابط رژیم‌های عربی با اسرائیل

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: کشور‌های برقرار کننده ارتباط با رژیم صهیونیستی حتما نتیجه معکوس می‌گیرند و دچار فروپاشی می‌شوند، چراکه در روز‌های اخیر تظاهرات و اعتراضاتی در اکثر کشور‌های منطقه به عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و مخصوصا مردم فلسطین که نسبت به این رابطه نگران هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن هانی زاده غرب آسیا امارات ارتباط با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درجریان دیدار با وزیر امورخارجه امارات در ابوظبی آخرین تحولات منطقه به‌ویژه بحران وخیم انسانی در نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات امروز (پنجشنبه) در ابوظبی با یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی امارات، وزیر خارجه امارات درجریان این دیدار بر اهمیت ایجاد یک چشم‌انداز سیاسی جدی برای انجام مذاکرات با هدف برقراری صلح فراگیر براساس راهکار تشکیل دو دولتی که در تقویت ثبات و برقراری امنیت دائمی در منطقه و نیز پایان یافتن اقدامات خشونت‌بار روزافزون سهم به‌سزایی دارد، تاکید کرد.

عبدالله بن زاید آل نهیان طی این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت همکاری و تلاش در راستای حصول آتش‌بس و ممانعت از توسعه درگیری‌ها در منطقه، خاطرنشان کرد اولویت خاتمه بخشیدن به تنش و خشونت، حفاظت از جان غیرنظامیان و نیز تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه ازطریق گذرگاه‌های امن و بدون مانع به‌طور روزافزون و مداوم است.

در همین رابطه، دفتر یائیر لاپید نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که لاپید طی «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات دیدار کرد. دو طرف درجریان این دیدار درخصوص تلاش‌های فعلی جهت دستیابی به توافق برای آزادی اسرا و این موضوع که غزه در مرحله پساجنگ چگونه خواهد بود، رایزنی کردند.

لاپید طی این دیدار ضمن تاکید بر لزوم نیاز فوری برای آزادی اسرا، خطاب به وزیر خارجه امارات گفت: «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد.»

پیشتر سخنگوی رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که لاپید روز چهارشنبه در یک «سفر کوتاه سیاسی» به ابوظبی پایتخت امارات خواهد رفت.

وی جزئیات بیشتری در مورد اهداف این سفر و دستور کار و دیدارهایش اعلام نکرد.

لاپید در سال ۲۰۲۱ در یک سفر رسمی به عنوان اولین وزیر اسرائیلی به امارات رفت و سفارت این رژیم در ابوظبی و کنسولگری‌اش در دبی را افتتاح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • استقبال حماس از تعلیق مبادلات تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است