Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@11:57:22 GMT

در جشن تراکتوری‌ها چه گذشت؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۳۱۶۰

در جشن تراکتوری‌ها چه گذشت؟ + عکس

به گزارش تسنیم، بازیکنان تیم تراکتور که روز گذشته در مشهد موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور شده بودند، امروز (جمعه) به تبریز برگشتند.

*اعضای تیم تراکتور قرار بود ساعت 9 صبح به تبریز برسد، اما این اتفاق با 2 ساعت تاخیر رخ داد.

*هواپیمای بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای تیم تراکتور حدود ساعت 11 در فرودگاه شهید مدنی تبریز به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هواداران تیم تراکتور استقبال پرشوری از بازیکنان تیم‌شان داشتند.

*در این میان، هواداران تراکتور به شیوه‌های خاص خود سرود قهرمانی خوانده و به شادی پرداختند.

*استاندار آذربایجان شرقی به همراه مالک باشگاه تراکتور در فرودگاه تبریز حاضر شده و از اعضای تیم قهرمان جام حذفی استقبال کردند.

*مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در فرودگاه تبریز محبوب‌ترین بازیکنان بودند و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. همچنین محمدرضا زنوزی مطلق نیز برخورد گرمی با آنها داشت.

*پس از اتمام مراسم استقبال در فرودگاه، هواداران تیم تراکتور راهی ورزشگاه بنیان دیزل شدند تا جشن قهرمانی را در این استادیوم برگزار کنند.

*بانوان هوادار تراکتور نیز در این جشن قهرمانی حاضر شده و در کنار سایر خانواده‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

*مالک باشگاه تراکتور به همراه مدیرعامل این باشگاه با جام قهرمانی این تیم در ورزشگاه بنیان دیزل دور افتخار زدند.

*محمدرضا زنوزی، ساکت الهامی و مسعود شجاعی در ورزشگاه بنیان دیزل برای دقایقی با هواداران صحبت کردند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

*مراسم جشن قهرمانی و استقبال از اعضای تیم تراکتور در حالی برگزار شد که در این دو مراسم خبری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تیم تراکتور اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!