Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:08:18 GMT

لیونل مسی در بارسلونا می ماند / رسمی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۳۱۹۹

لیونل مسی با یک بیانیه، به همه شایعات خسته کننده روزهای اخیر پایان داد.

لیونل مسی پایان شایعات طی هفته های اخیر را اعلام کرد؛ او می ماند.

ماجرای تصمیم لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا چه بود؟

داستان از حدود ده روز پیش آغاز شد. لیونل مسی پس از ناامیدی از وضعیت بارسلونا از طریق فکس به مدیران بارسلونا اعلام کرد که خواستار خروج از این باشگاه است اما موضع باشگاه بارسلونا مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا اعلام کرد فقط برای تمدید قرارداد حاضر به مذاکره با مسی است و به او اجازه خروج نمی دهد زیرا تنها راه خروج مسی فعال شدن بند فسخ 700 میلیون یورویی است. جوزپ ماریا بارتومئو نیز حاضر به استعفا نشد. با این حال مسی مُصر بود که می تواند به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و در این بین، کشمکش هایی میان لیونل مسی، بارسلونا و حتی لالیگا ایجاد شد. حتی گفته شد که منچسترسیتی نیز برای جذب لیونل مسی وارد عمل شده اما بارسلونا تسلیم نشد. حالا پس از چندین روز کش و قوس، این داستان با ماندنی شدن لیونل مسی در بارسلونا به پایان می رسد. 

لیونل مسی در بارسلونا ماندنی شد

به گزارش طرفداری، لیونل مسی با انتشار بیانیه ای از تصمیمش در خصوص ماندن بارسلونا گفت:

خوشحال نبودم و می خواستم بارسلونا را ترک کنم. نتوانستم این کار را انجام دهم و در بارسلونا خواهم ماند چون نمی خواهم وارد دعوای حقوقی شوم. مدیریت باشگاه بارسلونا توسط بارتومئو واقعا فاجعه است.

خبر در حال تکمیل... 

همچنین بخوانید:

لیونل مسی در بارسلونا می ماند! / ادعای تیک اسپورت آرژانتین لیونل مسی احتمالاً یک سال دیگر هم در بارسلونا می ماند / ادعای مارکا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی در بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد تهران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

کد خبر 6088247

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • رییس جمهور وارد تهران شد