Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@07:18:32 GMT

درودگر: حاضرم سعادتمند و مجیدی را آشتی بدهم

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۳۵۲۱

صادق درودگر درمورد مسائل داخلی باشگاه استقلال به صحبت پرداخت.

صادق درودگر در گفت و گو با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان ضمن تشکر از ایستادگی تمامی اهالی فوتبال در برابر ویروس کرونا و برگزاری مسابقات اظهار داشت:

کسب این موفقیت را به هوادران و باشگاه تراکتور سازی تبریک می‌گویم.

باشگاه استقلال نیز در فصل جاری باتوجه به بحران ها بسیار خوش درخشید و شاید اگر اشتباهات کوچک بازیکنان اتفاق نمی‌افتاد این تیم به برتری دست پیدا می‌کرد و عدم برتری انان هیچ لطمه ای به توانایی و کیفیت این باشگاه نمی‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:

فرهاد مجیدی بازیکن من بوده است همچنین من با سعادتمند روابط دوستانه دارم و امادگی دارم تا برای آشتی کردن این دو نفر پا پیش بگذارم. لیگ قهرمانان آسیا نزدیک است و باید از نمایندگان کشورمان حمایت کنیم. 

درودگر با تاکید بر نقش پررنگ بزرگتر های تیم استقلال و مسئولان وزارت ورزش بیان کرد:

مسئولان دست در دست یکدیگر دهند تا مشکل این تیم حل شود و در صدد این باشیم تا به سرعت مجیدی و سعادتمند را به یکدیگر نزدیک کنیم. متاسفانه عده ای بدون هیچ دلیلی افرادی را به فرودگاه می‌فرستند تا بی احترامی و توهین کنند و این اقدام بسیار ناپسند است.

این باشگاه قدمت و افتخارات فراوانی دارد و هواداران به موفقیت آن دلبسته اند و کسب مقام دوم نیز افتخار بزرگی است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ ادامه داد:

هواداران باشگاه استقلال همیشه از این تیم حمایت کرده اند و در آستانه رقابت های آسیایی نباید روحیه بازیکنان را خدشه دار کنیم همچنین حضوری استراماچونی قطع به یقین منتفی است.

وی درباره قراردادهای نجومی بازیکنان عنوان کرد:

متاسفانه دقیقا از زمانی که استقلال و پرسپولیس سر احمد مومن زاده به مشکل خوردند و بازیکنی که در سپاهان قراردادش ده میلیون تومان بود به یکباره به ۱۵۰ میلیون تومان وارد باشگاه شد، روند اقتصادی باشگاه ها دچار بحران شد و از ان به بعد این روند غیر منطقی ادامه یافت و الان هم غیر منطقی‌است.

من از بهاروند تقاضا جلسه کرده ام تا مقررارتی تنظیم شود تا باشگاه سقف هزینه ای داشته باشد.

درود گر افزود:

برای حل این مساله به جز ما دستگاه های نظارتی باید فعال شوند. تعدادی از باشگاه ها از طرف وزارت‌خانه هایی متعدد از جمله وزارت صمت، وزارت نفت و وزارت جوانان هستند و قوانین و بودجه این باشگاه ها مشخص است. وزار نیز باید فشار بیاورند و دستور العمل هایی را ارایه دهند. در زمان داتکام دستورالعملی در وزارت صنایع خصوص هزینه باشگاه ها ارائه داد اما زمانی که تیم وزارت صنایع عوض شد این روند ادامه نیافت. باید بایکدیگر برنامه ریزی کنیم تا این روند نامطلوب را سامان دهیم.

بیشتر بخوانید:

جانلوکا دی مارتزیو اعلام کرد: استراماچونی برای بازگشت به استقلال تضمین می خواهد آشتی کنانی که به هم خورد! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است