Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@19:27:06 GMT

«گرگ و میشِ» هنرمندان در نیاوارن

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۳۶۳۴

«گرگ و میشِ» هنرمندان در نیاوارن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه «گرگ و میش» به نمایشگاه‌گردانی بابک انالو، به مدت ۹ روز روی دیوارهای گالری فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در این رویداد که با همکاری گالری آرتیبیشن و گروه رسانه‌ای «با» برگزار می‌شود، آثاری از هنرمندان نسل میانه و هنرمندان جوان که غالبا گرایشی هویتی به هنر ایرانی دارند، در کنار هم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان ارجمند، فاطمه پاشا، ساوالان جماعتی، ابراهیم حقیقی، سارا راه‌انجام، حسن روح‌الامینی، هادی روشن‌ضمیر، سیما شاهمرادی، ترانه صادقیان، حمیدرضا فتوحی، محمدهادی فدوی، نیلوفر قادری‌نژاد، میترا کاویان، مرتضی گودرزی، جمشید مرادیان، میثم نژادرسولی، مرجان نعمتی، ناصر محمدی، داور یوسفی و آرمان یعقوب‌پور،  هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه گروهی حضور دارند.

«گرگ و میش» از ۱۴ تا ۲۷ شهریور ازساعت ۱۰ تا ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران واقع در انتهای خیابان پاسداران روبه‌روی پارک نیاوران با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، میزبان اصحاب فرهنگ و هنر و علاقمندان خواهد بود.

۵۷۵۷

کد خبر 1428909

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی گالری نمایشگاه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خانه موسیقی، نصرالله شیرین‌آبادی نوارنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع پیکر نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده ویولن و آهنگساز روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

نصرالله شیرین‌آبادی فراهانی از معدود موزیسین‌های نابینای کشورمان محسوب می‌شد و با استعداد فوق‌العاده‌ای که داشته چنان نبوغی از خود بروز داده بود که در ۱۷ سالگی حسین تهرانی لقب «صبا کوچولو» را برای او انتخاب کرده بود.

مرحوم شیرین‌آبادی علاوه بر نوازندگی، در زمینه آهنگسازی، تدریس و اجرای موسیقی با بسیاری از هنرمندان نامدار موسیقی ایرانی همکاری داشته است.

گروه هنر خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی را به خانواده و جامعه موسیقی ایران تسلیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • پشیمانم!
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج