Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در سیزدهمین جلسه کمیته کارشناسی تسهیلات ویژه کرونا 82 میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی این نشست که درمحل سالن تدبیر استانداری و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، موسسات و بانکهای عامل برگزار شد، ضمن ارائه گزارش آخرین عملکرد پرداخت تسهیلات در استان، بیان کرد: در استان کرمانشاه 20 هزار و 551 واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا، درخواست تسهیلاتخود را به مبلغ 213 میلیارد و 304 میلیون تومان از طریق سامانه کارا ثبت نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکلتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، افزود: تاکنون 82 میلیارد تومان از اینتسهیلات به 9418 واحد کسب و کار آسیب دیدهاز کرونا در حمایت از 10496 فرصت شغلی در استان پرداخت شده است.
مدیر کلتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به روند اعطای تسهیلات به افراد وواحدهای خسارت دیده از کرونا اشاره کرد و افزود: 14 رسته شغلی از جمله مراکز تولید وتوزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکزتوزیع آجیل و خشکبار، باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی و آموزشگاه‌های رانندگی و شرکتتعاونی توزیع کالا مشمول دریافت تسهیلات حمایتی ویژه کسب و کارهای آسیب دیده ازشیوع ویروس کرونا هستند
عزیزی بااشاره به مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ورود اطلاعات افراد در سامانه کار خاطرنشانکرد: واحدهای آسیب دیده از کرونا که دارای کدکارگاهی تامین اجتماعی هستند، برایاستفاده از این تسهیلات باید تا 15 شهریور و برای افراد فاقد بیمه و کد کارگاهی تاپایان شهریور به سامانه کارا مراجعه نمایند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه آسیب دیده از کرونا کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، گفت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح (خشت و.) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.   وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.   رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

دیگر خبرها

  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین