Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بخشنامه اعمال مجازات عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

بنا بر این بخشنامه که بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در تاریخ ۲۵ مرداد امسال، تدوین شده و به تأیید رئیس جمهور نیز رسیده است، عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده که جرایم و مجازات‌های تعیین شده، مستقیماً از سوی معاونان یا مدیران کل اداری و مالی هر دستگاه اعمال شده و نیازی به تشکیل پرونده در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری نیست.

جزئیات مجازات تعیین شده به این شرح است:

مرتبه اول: تذکر کتبی بدون درج در پرونده

مرتبه دوم: توبیخ کتبی با درج در پرونده

مرتبه سوم: کسر یک سوم حقوق و فوق‌العاده شغل در حقوق یک ماه

مرتبه چهارم: کسر یک سوم حقوق و فوق‌العاده در حقوق ۳ ماه

مرتبه پنجم: انفصال موقت از خدمت حداکثر تا ۳ ماه

این بخشنامه می‌افزاید: ارائه خدمات در دستگاه‌های اداری، اجرایی و انتظامی به مراجعه کنندگانی که ماسک ندارند، ممنوع است. ضمن اینکه استفاده از ماسک در کلیه بانک‌ها، مراکز رفاهی و خدماتی، وسایل حمل و نقل عمومی و فضاهای سربسته الزامی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند

علی محمدی گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل دادرسی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ادامه داد: با استناد قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور، منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه اضافه کرد: بر این اساس متخلفان از مفاد این قانون به ضبط و مصادره دستگاه مذکور محکوم می‌شوند.

محمدی افزود: چنانچه دستگاه فوق در حفاری غیرمجاز به قصد کشف‌اموال فرهنگی - تاریخی مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر مجازات فوق، مرتکب به یک سال تا سه سال حبس مجازات مقرر در ماده (۵۶۲) قانون‌مجازات اسلامی - مصوب ۱۳۷۵٫۳٫۲ محکوم می‌شود.

شهرستان تربت حیدریه ۳۵۰ اثر تاریخی و گردشگری شناسایی شده دارد که تعداد ۶۲ اثر شامل بنا، محوطه و میراث ناملموس ثبت شده در فهرست میراث ملی است.

شهرستان تربت حیدریه در فاصله ۱۴۵ کیلومتری از جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ پزشکانی که میلیاردی جریمه شدند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند