Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور صربستان اعلام کرد سفارتخانه این کشور ظرف کمتر از یک سال آینده به بیت‌المقدس منتقل خواهد شد. همزمان نخست‌وزیر کوزوو موافقت دولت متبوعش با به رسمت شناختن رژیم صهیونیستی را اعلام کرد، اقدامات این دو مقام در حضور ترامپ صورت گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالله حوتی» نخست‌وزیر کوزوو که برای امضای توافقنامه‌هایی در راستای عادی‌سازی روابط کشورش با صربستان با میانجی‌گری آمریکا در واشنگتن به سر می‌برد، روز جمعه از موافقت دولت متبوعش با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوزوو که اوایل سال 2008 استقلال خود را از صربستان اعلام کرد، تاکنون رژیم صهیونیستی را به رسمت نشناخته بود.

هم‌زمان «الکساندر» ووچیچ رئیس‌جمهور صربستان که برای توافق عادی‌سازی روابط با کوزوو در واشنگتن حضور یافته است نیز اعلام کرد سفارتخانه صربستان در سرزمین‌های اشغالی حداکثر تا ژوئیه 2021 (تیرماه 1400) به بیت‌المقدس منتقل خواهد شد.

صربستان اولین کشور اروپایی است که با انتقال سفارت خود به قدس اشغالی موافقت می‌کند.

شبکه خبری فاکس‌نیوز در گزارش خود از توافقنامه عادی‌سازی روابط میان صربستان و کوزوو که امروز جمعه 4 سپتامبر (14 شهریورماه) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به امضا رسید، اعلام کرده است که به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی از سوی کوزوو و انتقال سفارت صربستان در سرزمین‌های اشغالی به بیت‌المقدس در واقع بخشی از توافق جدید بین این دو کشور همسایه بوده است.

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اروپا اسرائیل اخبار "آمریکا" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اروپا اسرائیل اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید! ۲ ترامپ سربازان آمریکایی کشته‌شده در جنگ را «بازنده» و «احمق» توصیف کرد ۳ توئیت سفیر ایران در انگلیس درباره تصمیم مدیرکل جدید "بی بی سی" ۴ اولیانوف: درز دوباره گزارش محرمانه آژانس اتمی به رسانه‌های آمریکایی شرم آور است ۵ غریب آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد ۶ افزایش ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به بیش از ۲۱۰۰ کیلوگرم ۷ گزارش| نومیدی‌های ترکیه از آمریکا و روسیه ۸ تشدید درگیری ریاض و ابوظبی بر سر جزیره «سقطری» یمن مهمترین اخبار بین الملل غریب آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد تشریح برنامه‌های سفر وزیر امور خارجه سوئیس به کشورمان از سوی سخنگوی وزارت خارجه بیانیه پایانی نشست گروههای فلسطینی/ تشکیل کمیته ملی یکپارچه برای رهبری مقاومت همه جانبه افزایش ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به بیش از ۲۱۰۰ کیلوگرم مهمترین اخبار تسنیم نیازی به تماس با مدرسه نیست؛ همه دانش‌آموزان فردا به مدرسه بروند/ بازگشایی مدارس مغایر با مصوبات ستاد ملی کرونا نیست غریب آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم جدول زمانی آموزش تلویزیونی نخستین روز سال تحصیلی جدید ستاد حقوق بشر: اقدام ننگین نشریه فرانسوی مصداق بارز تنفرپراکنی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا اسرائیل اخبار آمریکا اروپا اسرائیل اخبار آمریکا رژیم صهیونیستی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

ماجرای جنگ تمام نشدنی اسرائیل در جنوب لبنان یا رویای سرقت از سرزمین ثروت

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 847895 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود