Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:58:21 GMT

پا‌های بدون کفش راز یک جنایت را لو داد!؟

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۴۲۷۱

پا‌های بدون کفش راز یک جنایت را لو داد!؟

ایران: صبح ۱۱ فروردین مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک مرد جوانی خبر دادند. محل کشف جسد خرابه‌ای در یکی از خیابان‌های شهرک شریعتی بود.


بازپرس مصطفی واحدی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد ۳۷ ساله مواجه شدند. جسدی که هیچ مدرک شناسایی همراهش نبود و هویت او برای تیم تحقیق نامشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید که مرد جوان بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر فوت کرده است. اما بازپرس جنایی با مشاهده پا‌های بدون کفش این مرد پرونده‌ای را که می‌رفت تا با مُهر مرگ بر اثر مصرف مواد مخدر بسته شود با پررنگ شدن فرضیه قتل به کارآگاهان اداره دهم سپرد.


آنچه توجه بازپرس را جلب کرد پا‌های بدون کفش، اما تمیز این مرد بود. اگر مرد معتاد با پای خود به خرابه آمده بود نباید پاهایش اینقدر تمیز می‌ماند. همین موضوع نشان می‌داد جسد از محل دیگری به آنجا منتقل شده است. اما زمانی این فرضیه پررنگ‌تر شد که متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را برق گرفتگی اعلام کردند. در ادامه بررسی‌ها، مأموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل دریافتند اوایل صبح همان روز خودروی پرایدی در مقابل خرابه نگه داشته و مرد جوانی که راننده آن بود، جسد مرد معتاد را از خودرواش بیرون آورده و در خرابه رها کرده است. ساکنان شهرک شریعتی با دیدن تصویر راننده اطلاعاتی در اختیار تیم تحقیق قرار دادند و مأموران به سراغ راننده خودروی پراید رفتند و او را بازداشت کردند. مرد جوان گفت: من آهنگر هستم و بهروز دوستم ضایعات جمع کن بود. او برای مصرف مواد به خانه‌ام آمده بود که ناگهان حالش بد شد و من که ترسیده بودم، وقتی دیدم بهروز نفس نمی‌کشد او را داخل ماشینم گذاشتم و جسدش را در خرابه‌ای رها کردم. اما اظهارات متهم – خشایار- متناقض با نظریه پزشکی قانونی بود. بدین ترتیب مأموران جنایی راهی خانه مرد جوان شده و در بازرسی از خانه چند رشته سیم برق، کاپشن و کفش‌های مقتول پیدا شد. تیم تحقیق دوباره به سراغ خشایار رفتند و این‌بار با گذشت حدود ۶ ماه از حادثه، مرد جوان ادعای جدیدی را مطرح کرد. او گفت: بهروز برای مصرف مواد به داخل دستشویی رفت. چون حال خوبی نداشت، تعادلش را از دست داده و به خاطر برخورد با پریز برق داخل سرویس بهداشتی که اتصالی داشت دچار برق گرفتگی شد. اما در ادامه کارآگاهان دریافتند این ادعا نیز کذب بوده است؛ بنابراین به دستور بازپرس مصطفی واحدی، تحقیقات از مرد جوان ادامه دارد و او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت است.

منبع: فردا

کلیدواژه: جنایت مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت