Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌‌جمهور آمریکا مسومیت «الکسی ناوالنی» منتقد سرشناس دولت روسیه را «فاجعه‌بار» خواند و گفت: آمریکا تاکنون هیچ مدرکی دال بر مسمومیت ناوالنی به دست نیاورده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در کنفرانس خبری روز پنجشنبه کاخ سفید به وقت واشنگتن، مسومیت «الکسی ناوالنی» منتقد کرملین را «فاجعه‌بار و وحشتناک» خواند و بر لزوم «بررسی جدی» آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «آمریکا تاکنون هیچ مدرکی دال بر مسمومیت ناوالنی به دست نیاورده است. چرا همه در مورد روسیه حرف می‌زنند و کسی به چین اشاره نمی‌کند؟».

دونالد ترامپ در ادامه به توافق صربستان و کوزوو برای عادی‌سازی روابط اقتصادی به میانجی‌گری آمریکا اشاره کرد و گفت: این توافق را همه غیرممکن می‌دانستند. این توافق گامی در جهت ایجاد صلح و رفاه در منطقه بالکان است.

رئیس جمهور آمریکا درباره شیوع ویروس کرونا در کشورش اظهار داشت، اگر اقداماتی که در آمریکا انجام داده شده صورت نمی پذیرفت، تعداد قربانیان کرونا در این کشور اکنون بیش از دو میلیون نفر می‎بود.

ترامپ با بیان اینکه برخی کشورها آمار دقیق تلفات ویروس کرونا را اعلام نمی کنند، مدعی شد که تعداد قربانیان کرونا در چین بسیار بیشتر از آمریکا است.

انتهای پیام

 

R1283/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" ویروس کرونا اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ بیشتر بخوانید... شهرداران آمریکایی: تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال غیرقانونی است ترامپ بایدن را به دلیل استفاده از ماسک مسخره کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شهرداران آمریکایی: تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال غیرقانونی است ترامپ بایدن را به دلیل استفاده از ماسک مسخره کرد واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" ویروس کرونا اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید! ۲ توئیت سفیر ایران در انگلیس درباره تصمیم مدیرکل جدید "بی بی سی" ۳ تشدید درگیری ریاض و ابوظبی بر سر جزیره «سقطری» یمن ۴ ترامپ سربازان آمریکایی کشته‌شده در جنگ را «بازنده» و «احمق» توصیف کرد ۵ اولیانوف: درز دوباره گزارش محرمانه آژانس اتمی به رسانه‌های آمریکایی شرم آور است ۶ گزارش| نومیدی‌های ترکیه از آمریکا و روسیه ۷ تشریح برنامه‌های سفر وزیر امور خارجه سوئیس به کشورمان از سوی سخنگوی وزارت خارجه ۸ عراق|حشد شعبی: بازار سیاه تسلیحات جهان در خدمت داعش است مهمترین اخبار بین الملل غریب آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد تشریح برنامه‌های سفر وزیر امور خارجه سوئیس به کشورمان از سوی سخنگوی وزارت خارجه بیانیه پایانی نشست گروههای فلسطینی/ تشکیل کمیته ملی یکپارچه برای رهبری مقاومت همه جانبه افزایش ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به بیش از ۲۱۰۰ کیلوگرم مهمترین اخبار تسنیم نیازی به تماس با مدرسه نیست؛ همه دانش‌آموزان فردا به مدرسه بروند/ بازگشایی مدارس مغایر با مصوبات ستاد ملی کرونا نیست غریب آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم جدول زمانی آموزش تلویزیونی نخستین روز سال تحصیلی جدید ستاد حقوق بشر: اقدام ننگین نشریه فرانسوی مصداق بارز تنفرپراکنی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار آمریکا دونالد ترامپ دونالد ترامپ ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم

به گزارش خبرآنلاین یولیا ناوالنایا، رهبر جدید اپوزیسیون منتخب غرب برای روسیه، قول داده است به مبارزه همسرش برای عدالت و برای روسیه آزاد و دموکراتیک ادامه دهد.
 
نام نرگس محمدی برنده ایرانی جایزه صلح نوبل نیز در بین این فهرست ۱۰۰ نفره دیده می‌شود.

311311
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899750

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله