Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:02:39 GMT

روند مطلوب درمانیِ کشتی گیر ضایعه نخاعی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۴۵۰۴

روند مطلوب درمانیِ کشتی گیر ضایعه نخاعی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبزنگاران جوان، میثم زارع دارنده مدال‌های برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا سال ۲۰۱۷ در تاریخ ۲۶ مهرماه در مسیر جاده همدان به کنگاور با خودرویی که خود راننده آن بود دچار سانحه رانندگی و ضایعه نخاعی شد.

زارع پس از عمل جراحی و بستری شدن در بیمارستان، هم اکنون در ادامه روند درمانی اش درحال باز توانی و کار درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس حمایت های فدراسیون کشتی از ابتدای روند درمانی این ملی پوش سابق کشورمان آغاز شد و هم اکنون نیز در ادامه راه، پشتیبانی های لازم از این مدال آور کشورمان به عمل می آید.

میثم زارع روند درمانی مطلوبی را دنبال می کند و این امیدواری وجود دارد که با دعای خیر مردم، تلاش و پشتکارش و با بهره گیری از متخصصان زبده در آینده نزدیک شاهد بهبودی و سلامتی کامل این کشتی گیر شایسته کشورمان باشیم.

بیشتر بخوانید: ابلاغ مجوز رسمی برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی/ امامی: تصمیمات اولیه مسئولان فدراسیون گرفته شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن آسیب می رساند
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند