Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:56:23 GMT

۲۳۰ مسموم در پی انفجار تانکر حامل گاز کلر

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۴۵۳۱

۲۳۰ مسموم در پی انفجار تانکر حامل گاز کلر

به گزارش «تابناک»، مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد جزئیات این حادثه اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴:۳۰ امروز (جمعه)، گزارشی مبنی بر نشت گاز کلر به دلیل انفجار مخزن حامل این گاز در روستای زنجیره علیا از توابع سرابله استان ایلام، به وزارت بهداشت اعلام شد.

وی با اشاره به انتقال هرچه سریع‌تر مسمومین و اعزام بالگرد اورژانس هوایی به محل افزود: با توجه به این حادثه، اورژانس ١١٥ ایلام بصورت کاملاً آماده باش درآمد و بلافاصله نیروهای اورژانس برای امدادرسانی و انتقال مسمومین به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی افزود: در پی این حادثه، تا این لحظه ٢٣٠ نفر دچار مسمومیت شدند که پس از انجام اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس ١١٥ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: ١٢ نفر از مسمومین با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به احتمال افزایش تعداد مراجعات گفت: مسمومین بستری در بیمارستان امام علی (ع) سرابله به جهت احتمال افزایش تعداد مراجعات، با تلاش تکنسین‌های اورژانس ١١٥ به بیمارستان امام خمینی (ره) استان ایلام انتقال داده شدند.

خالدی افزود: حال عمومی همه افراد به جز ٢ نفر که سابقه بیماری آسم دارند مساعد گزارش شده و یک نفر نیز در بخش مراقبتهای ویژه بستری می‌باشد.

وی ادامه داد: کارشناسان مرکز سلامت محیط کار ایلام برای نظارت و بررسی، در محل حادثه حضور و کارشناسان مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت در حال پایش این حادثه می‌باشند.

خالدی افزود: بیمارستان‌ها، مرکز اورژانس ١١٥ ایلام و همچنین بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال هرچه سریع‌تر مسمومین از بیمارستان امام علی (ع) سرابله به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام، درحالت آماده باش کامل می‌باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل نوید افکاری اسماعیل سعادت بازگشایی مدارس در سال 99 ایلام انفجار تانکر گاز کلر مسمومیت اورژانس دارا دوم روستای ابوالفضل نوید افکاری اسماعیل سعادت بازگشایی مدارس در سال 99 بیمارستان امام اورژانس ١١٥

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز

 

به گزارش تابناک،‌ معاون دادستان شیراز از دستگیری ۳ نفر در خصوص فوت یک پزشک در استان فارس خبر داد.

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضائی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

 

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز