Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:47:32 GMT

طراحی اپلیکیشن ایرانی جایگزین دستگاه حضور و غیاب

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۴۷۲۰

طراحی اپلیکیشن ایرانی جایگزین دستگاه حضور و غیاب

محمد میهن‌خواه مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان در حوزه سیستم سرورینگ، باشگاه مشتریان، نرم افزار مارکت پلیس خدماتی را برای مشتریان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: این شرکت فعالیت رسمی خود را در سال 93 آغاز و در سال 97 دانش‌بنیان شده است و در حال حاضر 50 نفر با این شرکت همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص باشگاه مشتریان گفت: در شرایط کنونی باشگاه مشتریان مخاطبین خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند خدمات آنلاین در اختیار آنها قرار می‌دهد. ما نرم افزار آن را به صورت بومی طراحی و راه‌اندازی کردیم با این نرم‌افزار علاوه بر ارائه خدمات، رفتار مشتریان را ارزیابی می‌کنیم. قطعا این موضوع با جمع‌آوری دیتاها سبب افزایش درآمد و سودآوری آنها می‌شود.

میهن‌خواه ادامه داد: علاوه برآن مجموعه ما در سال 98 عنوان شرکت خلاق را دریافت کرد. همچنین روی نرم‌افزار دایان که نرم افزار کنترل تردد است، فعالیت‌هایی را انجام داده است. این نرم‌افزار جایگزین دستگاه حضور و غیاب شده است. با توجه به شرایط کرونا رسما نیازی به نصب دستگاه نیست؛ بلکه این یک اپلیکیشن است که کاملا وظایف دستگاه حضور و غیاب را انجام می‌دهد و پرسنل چه داخل محیط کار و چه خارج از محیط کار بحث مدیریت عملکرد و ساعات کاری را انجام می‌دهند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز اصلی شرکت روی راهکارهای دورکاری است تا جاییکه سعی برآن دارد که نرم‌افزارهایی را طراحی ‌کند که فرایندهای دورکاری را انجام دهد تا جاییکه این شرکت قبلا روی تولید نرم‌افزارهایی از قبیل یدئو کنفرانس‌ها فعالیت‌هایی را انجام داده‌ایم بنابراین طراحی و تولید نرم‌افزارهایی را در جهت افزایش بهره‌وری در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: برخی اتفاقات خوب در حوزه آی‌تی در راستای جهش تولید رخ داده است برای محقق شدن کامل آن باید ضمن رفع موانع مسیر را برای صادرات نرم‌افزار باز کنیم زیرا این موضوع یک روش ارزآوری برای کشور به حساب می‌آید. تمام این نرم‌افزارها بعد از تحقیق و بررسی روی بازار ایران طراحی و بومی‌سازی شده است، بنابراین باید از طراحان نرم‌افزار در کشور حمایت کرد.

انتهای پیام/

169 / 336 نرم افزار اپلیکیشن جهشت تولید صادرات طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نرم افزار اپلیکیشن صادرات طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان دانش بنیان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی زاده دبیر پویش طرح ملی زندگی با آیه ها و رییس سازمان دارالقرآن در نشستی که پیرامون بحث و بررسی طرح زندگی با آیه ها امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور جامعه قرآنی و تمامی دستگاه های مشارکت کننده در مجمتع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، گفت: زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف فرهنگی بود. نظر سنجی قبل از ماه مبارک انجام شد و بعد از آن نیز مجدد آن را تکرار کردیم تا اثر بخشی فعالیتهای انجام شده را دریابیم. در این عملیات تولیدات مکتوب، تولیدات فضای مجازی و فعالیتهای که در صدا و سیما شکل گرفت و اتفاقاتی که در زیر ساخت ها اتفاق افتاد و تبلیغات محیطی یکی دیگر از ارکانی بود که سعی کردیم در تصویر کردن بهتر این طرح از آن کمک بگیریم.

وی ادامه داد: در نامه ای که حجت الاسلام قمی بهمن ماه و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال کردند نظر معظم له را برای اجرای چنین طرحی در ماه مبارک جویا شدند که پاسخ به این نامه رهبر انقلاب این چنین آمده است: «کار قرآنی در شمار مبارک ترین کارهای جهادی و اسلامی است مراقب باشید در نیمه راه رها نشود و پیگیری نکردن و برنامه ریزی نکردن آفت برنامه های شوق انگیز است.»همه فعالیتهای قرآنی را رهبری در راستای فهم و تدبر می بینند که در این زمینه حفظ قرآن تاثیرات خودش را دارد.

رییس سازمان دارالقرآن اظهار داشت: ما حفظ آیات موضوعی را به عنوان نقطه کلیدی مطرح کردیم که با نگاه کارشناسی به تمامی مراحل از تصحیح و جریان حفظ و عمل و قرآنی شدن را دنبال کرد. فلذا توجه ویژه ای به حفظ موضوعی داشتیم. ما با این نگاه هدف از طرح زندگی با آیه ها را گفتمان سازی و تببین معارف قرآنی نیاز جامعه در راستای فریضه جهاد تبیین با این طرح مورد توجه قرار دادیم.

تقی زاده ادامه داد: در ماه مبارک رمضان چهار سطح عملیاتی طراحی شد.گفتمان سازی زندگی با آیه ها از عنوان تا مفهوم اینکه قرآن به دنبال سامان بخشی زندگی است، به عنوان نخستین سطح برشمرده شد. همچنین شکل گیری هم افزایی بین جریان های مردمی و دستگاه ها با این تناسب که فعالیت خودمان تقویت میدان باشد. مخاطب محوری که معیار اصلی ما بوده در تفکیک مخاطبان با عنوان های مختلف بانوان و نوجوان در این طرح مورد توجه واقع شده است.

دبیر پویش طرح زندگی با آیه ها با اشاره به اینکه نظرسنجی قبل و بعداز فعالیتهای قرآنی ماه رمضان داده های خوبی میدهد، اظهار داشت: نظر سنجی با سنجش دو هزار نفر از استانها و تهران انجام شد در این نظر سنجی بالغ بر ۷۵ درصد حسرت حفظ نکردن قرآن را دارند. اکثر افراد در خانه از قرآن شخصی استفاده می کنند که با آمدن نظر سنجی دوم که روزهای آینده نتایجش مشخص می شود میتوان تحلیل های خوبی در این زمینه انجام داد.

کد خبر 6092100 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید